ZAPOWIEDĆč: workbook 5 tyƛ odbiorcĂłw w 5 dni – juĆŒ wkrĂłtce!

REGULAMIN

Dotyczący korzystania ze stron oraz usƂug na nich dostępnych:
mariaromanowska.pl, vod.mariaromanowska.pl, mediapromocja.pl

§ 1. WSTĘP

1. Niniejszy Regulamin okreƛla zasady ogĂłlne stanowiące podstawy prawne korzystania z UsƂugi w Serwisie. KaĆŒdy Klient z momentem podjęcia czynnoƛci zmierzających do korzystania z UsƂugi, zobowiązany jest do przestrzegania postanowieƄ niniejszego Regulaminu.
2. Przed skorzystaniem z UsƂugi naleĆŒy zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczynając korzystanie z UsƂugi Klient potwierdza, ĆŒe zapoznaƂ się z treƛcią Regulaminu, rozumie jego treƛć, i akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu, i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
3. Podstawą dla niniejszego Regulaminu jest art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o Ć›wiadczeniu usƂug drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219, z 2018 r. poz. 650.

§ 2. DEFINICJE

UsƂugodawca – Acorus Studio SpóƂka Cywilna, z siedzibą w Rzeszowie 35-026, ul. Reformacka 6, NIP: PL5482621498 , e-mail: kontakt@mariaromanowska.pl, tel. kontaktowy: +48 795000325 (czynny od poniedziaƂku do piątku w godz. 9:00-17:00 z wyƂączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Cennik – informacja o opƂatach naleĆŒnych UsƂugodawcy za UsƂugi ƛwiadczone na rzecz Klienta – jest udostępniana w Serwisie
Dane – jakiekolwiek informacje oraz treƛci, ktĂłre Klient umieszcza w ramach Konta.
Dane Osobowe – dane identyfikujące Klienta, zgromadzone i przetwarzane przez UsƂugodawcę na zasadach okreƛlonych w niniejszym Regulaminie oraz Polityce Prywatnoƛci Serwisu. Dane te to m.in. podane przez Klienta za pomocą formularza rejestracyjnego oraz poprzez Konto Klienta.
Operator PƂatnoƛci – zewnętrzni operatorzy Metod PƂatnoƛci, wskazani w Serwisie, odpowiadający za prawidƂowoƛć realizacji usƂugi transferu pƂatnoƛci dokonanych przez KlientĂłw na rzecz UsƂugodawcy.
HasƂo – ciąg znakĂłw ustalonych przy dokonaniu Rejestracji, niezbędny do korzystania z UsƂug dostępnych w Serwisie.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowoƛci prawnej, ktĂłra korzysta z UsƂug, na zasadach okreƛlonych Regulaminem i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Konto – zbiĂłr zasobĂłw w systemie teleinformatycznym UsƂugodawcy, w ktĂłrym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o zƂoĆŒonych przez niego ZamĂłwieniach w Serwisie. Dostęp do Konta odbywa się za pomocą Loginu oraz hasƂa.
Metody PƂatnoƛci – usƂuga przekazu pƂatnoƛci za Ć›wiadczone za poƛrednictwem Serwisu UsƂugi oraz za nabywane za poƛrednictwem Serwisu Towary.
Nazwa Klienta – nazwa/adres e-mail Klienta podawana/y w formularzu rejestracji na etapie zakƂadania Konta, umoĆŒliwiająca/y pĂłĆșniejszą identyfikację Klienta podczas korzystania z Serwisu, w tym podczas zawierania Umowy.
Newsletter – usƂuga wysyƂki do Klienta biuletynu elektronicznego, zawierającego informacje o aktualnoƛciach w Serwisie oraz informacje marketingowe z zakresu tematyki, ktĂłrej dotyczą UsƂugi.
Publikacje Cyfrowe – dostępne za poƛrednictwem Serwisu pliki elektroniczne, zawierające treƛci, obrazy, materiaƂy video, zdjęcia lub dĆșwięki, będące utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1191, 1293) w szczegĂłlnoƛci szkolenia, kursy i inne formy przekazywania wiedzy.
Regulamin – niniejszy regulamin, okreƛlający m.in. warunki i zasady korzystania z Serwisu, Rejestracji, ƛwiadczenia UsƂug przez UsƂugodawcę oraz procedury reklamacyjne.
Rejestracja – czynnoƛć polegająca na zaƂoĆŒeniu przez Klienta Konta, dokonana za pomocą panelu rejestracji udostępnionego przez UsƂugodawcę w Serwisie.
Serwis – rozwiązanie informatyczne znajdujące się pod adresem internetowym mariaromanowska.pl, vod.mariaromanowska.pl, mediapromocja.pl oraz ewentualnie innymi adresami internetowymi na ktĂłry skƂada się kompleks usƂug ƛwiadczonych drogą elektroniczną na rzecz KlientĂłw.
Strona Internetowa – strona internetowa, na ktĂłrej prowadzony jest Serwis.
Towary – produkty fizyczne znajdujące się w bieĆŒÄ…cej sprzedaĆŒy w ramach Serwisu.
Umowa – umowa o Ć›wiadczenie UsƂug drogą elektroniczną na zasadach okreƛlonych w Regulaminie, zawarta pomiędzy Klientem a UsƂugodawcą na czas przewidziany w Regulaminie.
Umowa SprzedaĆŒy – Umowa sprzedaĆŒy Towaru w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy UsƂugodawcą a Klientem z wykorzystaniem Serwisu.
UsƂugi – wszelkie usƂugi ƛwiadczone drogą elektroniczną w ramach Serwisu, w szczegĂłlnoƛci polegające na udostępnieniu Klientowi moĆŒliwoƛci dostępu do Serwisu oraz korzystania z Serwisu, a takĆŒe zawieraniu z UsƂugodawcą UmĂłw Licencyjnych na korzystanie z Publikacji Cyfrowych, moĆŒliwoƛci skƂadania zamĂłwieƄ na Wydarzenia oraz zakup TowarĂłw.
Wydarzenie – organizowane przez UsƂugodawcę konferencje, spotkania integracyjne, szkolenia, kursy, seminaria, warsztaty, oraz inne formy przekazywania wiedzy i umiejętnoƛci a takĆŒe ksztaƂcenia, (Wydarzenie Stacjonarne) oraz prowadzone online tj. realizowane za pomocą technologii webcastingu, umoĆŒliwiającej transmisję video, dĆșwięku oraz tekstu poprzez przeglądarkę internetową w czasie rzeczywistym („na ĆŒywo”) a takĆŒe umoĆŒliwiającą komunikację dwustronną, pomiędzy osobą prowadzącą, a jego uczestnikami (Webinar).
ZamĂłwienie Publikacji Cyfrowej – zƂoĆŒona przez Klienta za poƛrednictwem Serwisu oferta zawarcia Umowy Licencyjnej.
ZamĂłwienie – zƂoĆŒone przez Klienta za poƛrednictwem Serwisu oƛwiadczenie woli zmierzające bezpoƛrednio do zawarcia Umowy na wykonanie UsƂugi lub umowy sprzedaĆŒy Towaru.

§ 3. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

1) Wszelkie prawa do Serwisu (w tym autorskie prawa majątkowe, prawa wƂasnoƛci intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej i materiaƂów) naleĆŒÄ… do UsƂugodawcy, a korzystanie z nich moĆŒe następować wyƂącznie w sposĂłb okreƛlony i zgodny z Regulaminem.
2) Serwis jest udostępniany przez UsƂugodawcę za poƛrednictwem sieci Internet i Stron Internetowych Serwisu jako zasĂłb systemu teleinformatycznego oraz informatycznego.
3) Korzystanie z Serwisu oznacza kaĆŒdą czynnoƛć, ktĂłra prowadzi do zapoznania się lub skorzystania przez Klienta z Publikacji Cyfrowych.
4) W celu korzystania z Serwisu niezbędne jest posiadanie przez Klienta urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet, wƂącznie z programem sƂuĆŒÄ…cym do przeglądania jej zasobĂłw oraz poƂączenia z siecią Internet.
5) Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposĂłb zgodny z niniejszym Regulaminem, obowiązującym prawem, ogĂłlnymi zasadami korzystania z sieci Internet oraz w sposĂłb nienaruszający praw UsƂugodawcy oraz praw osĂłb trzecich.
6) KaĆŒdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowieƄ niniejszego Regulaminu od chwili podjęcia pierwszej czynnoƛci związanej z korzystaniem z Serwisu.
7) Skorzystanie z Serwisu rĂłwnoznaczne jest z zaakceptowaniem Regulaminu. NiezaleĆŒnie od tego dokonanie skutecznej Rejestracji wymaga dokƂadnego zapoznania się z Regulaminem oraz akceptacji jego postanowieƄ.
8) O ile w Serwisie nie wskazano inaczej zawarcie umowy na poszczegĂłlne UsƂugi lub zakup TowarĂłw wymagają Rejestracji.
9) Niedopuszczalne są dziaƂania mogące w szczegĂłlnoƛci utrudniać lub destabilizować dziaƂanie Serwisu lub narazić UsƂugodawcę na jakąkolwiek szkodę (w tym utratę renomy i dobrego imienia).
10) Klient nie jest uprawniony do publicznego udostępniania lub rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposĂłb Publikacji Cyfrowych zarĂłwno odpƂatnie, jak i nieodpƂatnie.
11) Klient korzystając z Serwisu nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w Publikacje Cyfrowe w szczegĂłlnoƛci nie jest uprawniony do ingerowania w ich treƛć, strukturę, formę, grafikę ani w mechanizm dziaƂania Serwisu.
12) Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treƛci o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Serwisu, strony internetowej Serwisu lub usƂug ƛwiadczonych przez Stronę w sposĂłb sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osĂłb trzecich lub uzasadnione interesy UsƂugodawcy.
13) UsƂugodawca zastrzega sobie prawo do umieszczania w Serwisie treƛci reklamowych dotyczących wƂasnych towarĂłw i UsƂug, w formach stosowanych w Internecie.
14) OprĂłcz niniejszego Regulaminu mogą obowiązywać dodatkowe regulaminy uzupeƂniające niniejszy Regulamin, w szczegĂłlnoƛci w zakresie dodatkowych UsƂug.

§ 4. WYMAGANIA TECHNICZNE.

1) Korzystanie z Serwisu moĆŒliwe jest pod warunkiem speƂnienia po stronie Klienta następujących wymagaƄ technicznych:

a) posiadania urządzenia umoĆŒliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposaĆŒonego w sprawny system operacyjny,

b) zainstalowania na urządzeniu, o ktĂłrym mowa w pkt a) powyĆŒej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobĂłw sieci Internet, takiej jak: Internet Explorer Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsƂugującej pliki cookies,

c) posiadania aktywnego konta poczty e-mail.

2) Przed skorzystaniem z UsƂugi Klient obowiązany jest sprawdzić, czy posiadane przez niego urządzenie speƂnia wymogi techniczne okreƛlone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwoƛci co do technicznych moĆŒliwoƛci korzystania z UsƂug Klient powinien zwrĂłcić się do UsƂugodawcy wysyƂając zapytanie w tym temacie na adres kontakt@mariaromanowska.pl
3) MateriaƂy wideo dostępne w ramach Publikacji Cyfrowych posiadają polską wersję językową.
4) Jakoƛć odtwarzanych materiaƂów wideo dostępnych w ramach Publikacji Cyfrowych moĆŒe zaleĆŒeć od parametrĂłw technicznych poƂączenia internetowego oraz parametrĂłw technicznych urządzenia, na ktĂłrym odtwarzane będą materiaƂy wideo.
5) UsƂugodawca doƂoĆŒy naleĆŒytej starannoƛci, aby korzystanie z UsƂug w Serwisie byƂo poprawne. Jednak UsƂugodawca nie gwarantuje, iĆŒ nie wystąpią problemy z dostępem do usƂug (np. wskutek zablokowania dostępu do UsƂugi pomimo postępowania zgodnie z Regulaminem). Przypadki takie, wraz z ich szczegóƂowym opisem naleĆŒy zgƂaszać do UsƂugodawcy i będą one rozpatrywane indywidualnie.
6) UsƂugodawca informuje, iĆŒ problemy techniczne bądĆș ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie, z ktĂłrego korzysta Klient (firewalle-blokady, niewƂaƛciwe wersje przeglądarki internetowej, programy antywirusowe i inne) mogą ograniczyć lub uniemoĆŒliwić Klientowi dostęp do UsƂug w Serwisie.
7) UsƂugodawca za poƛrednictwem Serwisu ƛwiadczy UsƂugi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Gwarantowany czas ƛwiadczenia UsƂug to minimum 95%. UsƂugodawca zastrzega sobie prawo do przerw serwisowych.

§ 5. ZASADY DOSTĘPU DO USƁUG W SERWISIE.

1) Korzystanie z UsƂug moĆŒe być bezpƂatne lub odpƂatne.
2) Cena okreƛlana jest kaĆŒdorazowo przy danej UsƂudze lub Towarze oferowanych w Serwisie.
3) Zawarcie Umowy o oƛwiadczenie UsƂug nieodpƂatnych następuje kaĆŒdorazowo z chwilą skorzystania z Serwisu przez Klienta, a w przypadku Newslettera, z chwilą skutecznego dokonania subskrypcji (zamĂłwienia) Newslettera.
4) Zawarcie Umowy o oƛwiadczenie UsƂug odpƂatnych następuje w wyniku skutecznie dokonanej Rejestracji oraz uiszczenia przez Klienta zapƂaty za daną UsƂugę.

§ 6. REJESTRACJA ORAZ UMOWA NA KORZYSTANIE Z SERWISU.
1) W celu dokonania Rejestracji Klient powinien podać swoje Dane Osobowe oznaczone w formularzu jako obowiązkowe, a następnie zaakceptować Regulamin oraz zatwierdzić Rejestrację. Rejestracja Klienta w Serwisie i utworzenie dla niego indywidualnego Konta dokonuje się z momentem zatwierdzenia przez niego formularza Rejestracji.
2) Podczas procesu Rejestracji Klient wypeƂnia dostępny w Serwisie formularz rejestracyjny i postępuje zgodnie z zaleceniami.
3) Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy hasƂa dostępu do swojego indywidualnego Konta w Serwisie powiązanego z Nazwą Klienta. Klient ponosi caƂkowitą odpowiedzialnoƛć za skutki udostępnienia osobom trzecim swojego hasƂa dostępu do Konta.
4) Zatwierdzenie formularza rejestracyjnego wypeƂnionego przez Klienta jest rĂłwnoznaczne ze zƂoĆŒeniem przez niego oƛwiadczenia, iĆŒ podane Dane Osobowe są prawdziwe oraz ĆŒe jest on uprawniony do dysponowania tymi danymi. Klient ponosi odpowiedzialnoƛć za podanie Danych Osobowych niezgodnych z rzeczywistoƛcią, nieprawdziwych lub dotyczących osĂłb trzecich.
5) Utworzenie oraz korzystanie z Konta są dobrowolne oraz bezpƂatne.
6) W przypadku osĂłb fizycznych dla zaƂoĆŒenia Konta niezbędne jest posiadanie peƂnej zdolnoƛci do czynnoƛci prawnych.
7) Zabronione jest korzystanie z Kont innych KlientĂłw lub udostępnianie Konta, w tym udostępnianie loginu oraz hasƂa Klienta innym Klientom oraz podejmowanie czynnoƛci informatycznych lub wszelkich innych mających na celu wejƛcie w posiadanie haseƂ do Kont innych KlientĂłw.
8) W przypadku ƛmierci Klienta, będącego osobą fizyczną lub likwidacji Klienta będącego osobą prawną bądĆș jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowoƛci prawnej, Umowa na korzystane z Serwisu wygasa, natomiast Konto Klienta zostaje usunięte wskutek zgƂoszenia i wykazania UsƂugodawcy okolicznoƛci stanowiących podstawę do wygaƛnięcia Umowy.

§ 7. USƁUGA NEWSLETTER.

1) W ramach UsƂugi Newsletter UsƂugodawca wysyƂa zamĂłwiony przez Klienta Newsletter na podany przez niego adres e-mail.
2) UsƂuga subskrypcji (wysyƂania na podany przez Klienta adres e-mail) Newslettera jest bezpƂatna i dostępna dla wszystkich KlientĂłw, ktĂłrzy podadzą swĂłj adres e-mail za poƛrednictwem przeznaczonego do tego formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Serwisu.
3) MoĆŒliwoƛć korzystania przez KlientĂłw z UsƂugi Newsletter jest uwarunkowana posiadaniem czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
4) KaĆŒdy Newsletter pochodzący od UsƂugodawcy adresowany do Klienta zawiera: informację o nadawcy; treƛć Newslettera oraz informację o sposobie rezygnacji z korzystania z Newslettera lub zmianie jej parametrĂłw tej UsƂugi (np. adresu poczty elektronicznej Klienta).

§ 8. LICENCJA I DOSTĘP DO PUBLIKACJI CYFROWYCH.

1) Dla uzyskania dostępu do danej Publikacji Cyfrowej konieczne jest zawarcie przez Klienta z UsƂugodawcą Umowy Licencyjnej, przez co Klient otrzymuje niewyƂączną, odpƂatną lub nieodpƂatną licencję na korzystanie z danej Publikacji Cyfrowej przez czas posiadania przez Klienta aktywnego Konta nie dƂuĆŒej niĆŒ przez czas okreƛlony w opisie danej Publikacji Cyfrowej.
2) Dostęp do Publikacji Cyfrowych moĆŒliwy jest jedynie przez przeglądarkę internetową. Klient nie jest uprawniony do Ć›ciągania, zapisywania lub kopiowania w jakikolwiek sposĂłb Publikacji Cyfrowych.
3) Do zawarcia Umowy Licencyjnej niezbędne jest zƂoĆŒenie przez Klienta za poƛrednictwem Serwisu ZamĂłwienia na daną Publikację Cyfrową.
4) ZƂoĆŒenie ZamĂłwienia na daną Publikację Cyfrową następuje poprzez aktywowanie widocznych za poƛrednictwem Serwisu odpowiednich opcji dostępnych przy kaĆŒdej oferowanej Publikacji Cyfrowej i dalsze postępowanie zgodnie ze wskazĂłwkami podawanym Klientowi na kaĆŒdym etapie procedury skƂadania zamĂłwienia.
5) Po zƂoĆŒeniu zamĂłwienia na daną Publikację Cyfrową zostanie przez UsƂugodawcę wysƂana wiadomoƛć e-mail na adres podany przez Klienta. Otrzymanie przez Klienta wiadomoƛci informującej o przyjęciu ZamĂłwienia na daną Publikację Cyfrową do realizacji oznacza, iĆŒ zostaƂo ono zƂoĆŒone prawidƂowo i jest rĂłwnoznaczne z zawarciem Umowy Licencyjnej.
6) W celu uzyskania dostępu do danej Publikacji Cyfrowej oferowanej odpƂatnie za poƛrednictwem Serwisu, Klient zobowiązany jest dokonać pƂatnoƛci w sposĂłb okreƛlony w Â§ 13 niniejszego Regulaminu.
7) UsƂugodawca przystępuje do realizacji ZamĂłwienia na daną Publikację Cyfrową po otrzymaniu naleĆŒnoƛci uiszczonej przez Klienta zgodnie z niniejszym Regulaminem. Momentem uiszczenia przez Klienta naleĆŒnoƛci za dostęp do danej Publikacji Cyfrowej jest moment zaksięgowania naleĆŒnej opƂaty na wskazanym przez UsƂugodawcę koncie bankowym.
8) Po odnotowaniu na Koncie UsƂugodawcy pƂatnoƛci za daną Publikację Cyfrową poinformuje on Klienta o rozpoczęciu realizacji ZamĂłwienia na Publikację Cyfrową wysyƂając wiadomoƛć na adres e-mail wskazany na Koncie Klienta.
9) Rozpoczęcie ƛwiadczenia UsƂugi udostępniania danej Publikacji Cyfrowej zostanie zrealizowane nie pĂłĆșniej niĆŒ w ciągu 16 dni od momentu przekazania Klientowi informacji o rozpoczęciu realizacji ZamĂłwienia na Publikację Cyfrową. W przypadku wyraĆŒenia zgody Klienta będącego Konsumentem na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mu treƛci cyfrowych przed upƂywem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy oraz po potwierdzeniu, ĆŒe zostaƂ on poinformowany o utracie przysƂugującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielenia tej zgody, udostepnienie danej Publikacji Cyfrowej zostanie zrealizowane niezwƂocznie, nie pĂłĆșniej jednak niĆŒ w ciągu 2 dni od chwili powiadomienia Klientowi o rozpoczęciu realizacji ZamĂłwienia na Publikację Cyfrową.
10) Jakiekolwiek naruszenie postanowieƄ Umowy Licencyjnej na Publikację Cyfrową uprawnia UsƂugodawcę do niezwƂocznego wypowiedzenia Umowy Licencyjnej, poprzez zƂoĆŒenie Klientowi oƛwiadczenia o wypowiedzeniu na podany przez niego na Koncie adres e-mail.
11) Wskutek korzystania z Publikacji Cyfrowych Klient otrzyma pewną wiedzę obejmującą metodologię dziaƂania z zakresu tej dziedziny ĆŒycia, ktĂłrej dotyczy dana Publikacja Cyfrowa. UsƂugodawca nie gwarantuje Klientom osiągnięcia zaƂoĆŒonego przez nich skutku związanego z tematyką Publikacji Cyfrowej. Klient jest wyƂącznie odpowiedzialny za sposĂłb, w jaki korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczegĂłlnoƛci za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami prezentera.
12) W ramach Serwisu licencja udzielana jest na następujące Publikacje Cyfrowe:
1. Pojedyncza Publikacja Cyfrowa – dostęp do wielokrotnego odtworzenia danej Publikacji Cyfrowej lub danego pakietu Publikacji Cyfrowych. Dostęp moĆŒliwy będzie od chwili uzyskania licencji przez Klienta do chwili usunięcia przez niego Konta. Dostęp moĆŒe być odpƂatny lub bezpƂatny.

§ 10. UCZESTNICTWO W WYDARZENIACH

1) Za poƛrednictwem Serwisu moĆŒliwe jest dokonanie zgƂoszenia uczestnictwa na organizowane przez UsƂugodawcę Wydarzenia.
2) Warunkiem zgƂoszenia udziaƂu w Wydarzeniu jest przesƂanie UsƂugodawcy przez Zamawiającego – w postaci elektronicznej w sposĂłb podany na stronie internetowej Serwisu – wypeƂnionego formularza zgƂoszenia.
3) SkƂadający zamĂłwienie oƛwiadcza, ĆŒe jest upowaĆŒniony do reprezentowania Zamawiającego i zƂoĆŒenia zamĂłwienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego. W przypadku braku takiego upowaĆŒnienia UsƂugodawcy przysƂuguje prawo do obciÄ…ĆŒenia osoby skƂadającej zamĂłwienie peƂnymi kosztami Wydarzenia.
4) ZƂoĆŒenie zamĂłwienia na uczestnictwo w Wydarzeniu jest rĂłwnoznaczne z akceptacją przez Klienta zasad uczestnictwa w Wydarzeniu.
5) Link do Webinaru oraz kod dostępu będzie przesƂany Klientowi drogą elektroniczną na podany w formularzu adres poczty elektronicznej
6) Celem skorzystania z Webinaru organizowanego przez UsƂugodawcę za poƛrednictwem Strony Internetowej Serwisu i pƂynnego odtwarzania transmisji, wymagane jest Ƃącze internetowe o minimalnej prędkoƛci 3 Mb/s. Klient powinien posiadać rĂłwnieĆŒ urządzenie zdolne do odbioru dĆșwięku (na przykƂad gƂoƛniki lub moĆŒliwoƛć podƂączenia sƂuchawek), pozwalające zapoznać mu się z transmisją dĆșwięku w ramach usƂugi Webinar.
7) Uczestnicy WydarzeƄ nie mogą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie. Wszystkie materiaƂy udostępniane na Wydarzeniu stanowią wƂasnoƛć intelektualną ich twĂłrcĂłw, są chronione prawem autorskim i udostępniane Klientom jedynie do uĆŒytku prywatnego. MateriaƂy te nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane lub udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziaƂu w Wydarzeniu.
8) Wydarzenia mają charakter wyƂącznie edukacyjny. Poprzez udziaƂ w Wydarzeniu Klient otrzyma pewną wiedzę obejmującą metodologię dziaƂania z zakresu tej dziedziny ĆŒycia, ktĂłrej dotyczy Wydarzenie. Informacje te zostaną rĂłwnieĆŒ uwzględnione w materiaƂach edukacyjnych przekazywanych Klientowi. UsƂugodawca nie gwarantuje Klientowi osiągnięcia zaƂoĆŒonego przez nich skutku związanego z tematyką Wydarzenia. Klient jest wyƂącznie odpowiedzialny za sposĂłb, w jaki korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczegĂłlnoƛci za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami trenera.
9) Wydarzenia mogą być pƂatne lub bezpƂatne.
10) W przypadku Wydarzenia pƂatnego Klient jest zobowiązany dokonać pƂatnoƛci za udziaƂ w Wydarzeniu w terminie i sposĂłb okreƛlonym na Stronie Internetowej Serwisu. Dokonanie pƂatnoƛci w wyznaczonym terminie jest warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu.
11) UsƂugodawca zastrzega sobie prawo przyznawania rabatĂłw poszczegĂłlnym Klientom na podstawie indywidualnych ustaleƄ.
12) Koszt przejazdu na Wydarzenie Stacjonarne oraz koszty zakwaterowania i wyĆŒywienia Klient pokrywa we wƂasnym zakresie.
13) UsƂugodawca zastrzega sobie prawo do odmĂłwienia wstępu oraz udziaƂ w Wydarzeniu Klientom znajdującym się pod widocznym wpƂywem alkoholu, ƛrodkĂłw odurzających, psychotropowych lub innych podobnie dziaƂających ƛrodkĂłw bądĆș zachowujących się agresywnie, prowokująco lub w inny sposĂłb stwarzających zagroĆŒenie bezpieczeƄstwa porządku i jego uczestnikĂłw bądĆș zakƂócających przebieg Wydarzenia. W takim przypadku Uczestnikowi nie przysƂuguje zwrot dokonanej opƂaty za udziaƂ w Wydarzeniu.
14) UsƂugodawca zastrzega sobie prawo do odwoƂania Wydarzenia z przyczyn od niego niezaleĆŒnych polegających na chorobie lub wypadku losowym osoby, ktĂłra miaƂa prowadzić prelekcję na Wydarzeniu, rezygnacji osoby prowadzącej prelekcję w czasie uniemoĆŒliwiającym jej zastąpienie, lub wystąpieniu innych wypadkĂłw losowych uniemoĆŒliwiających jego przeprowadzenie (w szczegĂłlnoƛci poĆŒar, brak dostaw mediĂłw, np. prądu etc.).
15) W przypadku, o ktĂłrym mowa w pkt. 14 Klient jest uprawniony wedle swojego wyboru do skorzystania z takiego samego Wydarzenia w innym terminie lub wykorzystania dokonanej wpƂaty na inne Wydarzenie pod warunkiem, ĆŒe UsƂugodawca będzie dysponowaƂ wolnymi miejscami na to Wydarzenie bądĆș moĆŒe odstąpić od Umowy w częƛci dotyczącej odwoƂanego Wydarzenia i ĆŒÄ…dać zwrotu wpƂaconej kwoty w terminie 14 dni od chwili zawiadomienia o jego odwoƂaniu.
16) UsƂugodawca zastrzega sobie prawo zmiany daty, czasu oraz miejsca Wydarzenia. W przypadku znaczących zmian cech Wydarzenia wskazanego w Serwisie, Klient moĆŒe odstąpić od umowy w częƛci dotyczącej zmienianych usƂug.
17) UsƂugodawca nie ponosi ĆŒadnej odpowiedzialnoƛci za straty poniesione przez KlientĂłw związane z przeƂoĆŒeniem bądĆș odwoƂaniem Wydarzenia powstaƂych z powodĂłw niezawinionych przez UsƂugodawcę lub wskutek dziaƂania siƂy wyĆŒszej.
18) Nieobecnoƛć Klienta na Wydarzeniu z przyczyn będących po jego stronie rĂłwnoznaczne jest z naleĆŒytym wykonaniem umowy przez UsƂugodawcę i powoduje wygaƛnięcie po stronie Klienta wszelkich roszczeƄ o wykonanie przedmiotu Umowy, jako bezprzedmiotowych.
19) Wydarzenie moĆŒe być filmowane oraz fotografowane przez UsƂugodawcę.
20) UdziaƂ w Wydarzeniu jest rĂłwnoznaczny z przeniesieniem na UsƂugodawcę autorskich praw do nagraƄ i zdjęć oraz z wyraĆŒeniem zgody na komercyjne ich wykorzystanie w przypadku:

a) gdy Klient zostanie sfilmowany lub sfotografowany w ramach udziaƂu w Wydarzeniu,

b) gdy Klient dobrowolnie wyrazi zgodę na udzielenie wywiadu przed kamerą bądĆș pozowanie do zdjęć.

§ 11. SKLEP INTERNETOWY.

1) Sklep Internetowy jest dostępny na Stronach Internetowych Serwisu. Korzystanie z jego funkcjonalnoƛci jest nieodpƂatne.
2) Warunkiem nabycia Towaru lub UsƂugi za poƛrednictwem Serwisu jest: posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja oraz prawidƂowe zƂoĆŒenie ZamĂłwienia.
3) ZamĂłwienie skƂada się poprzez wypeƂnienie Formularza ZamĂłwienia znajdującego się na Stronie internetowej Serwisu podając dane wskazane jako obowiązkowe do zawarcia Umowy oraz w przypadku zamiaru nabycia Towaru lub UsƂugi – dane niezbędne do jego dostarczenia. Ponadto w ramach Formularza ZamĂłwienia Klient moĆŒe podać dane niezbędne do wystawienia faktury obejmującej ZamĂłwienie, z tym zastrzeĆŒeniem, ĆŒe ich niepodanie moĆŒe uniemoĆŒliwić wystawienie faktury.
4) W trakcie skƂadania ZamĂłwienia Towaru lub UsƂugi do momentu naciƛnięcia przycisku „PƁACĘ” (lub „Odbieram dostęp”), Klient ma moĆŒliwoƛć modyfikacji wprowadzonych danych, w tym wyboru Towaru lub UsƂugi, zgodnie z wyƛwietlanymi komunikatami oraz informacjami.
5) Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych wyƛwietlone zostanie podsumowanie zƂoĆŒonego ZamĂłwienia, ktĂłre będzie zawierać informacje o:

a) przedmiocie ZamĂłwienia,

b) wybranej metodzie zapƂaty,

c) wybranym sposobie dostawy.

6) Po zƂoĆŒeniu ZamĂłwienia Klient otrzymuje od UsƂugodawcy na podany przez siebie adres e-mail, wiadomoƛć zwrotną z informacją o dokonaniu ZamĂłwienia, co jest rĂłwnoznaczne z zawarciem pomiędzy Klientem, a UsƂugodawcą Umowy o Ć›wiadczenie danej UsƂugi lub sprzedaĆŒy danego Towaru.
7) Informacje o Towarach i UsƂugach podane na Stronach Internetowych Serwisu, w szczegĂłlnoƛci ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
8) ZƂoĆŒenie przez Klienta ZamĂłwienia Towaru lub ZamĂłwienia UsƂugi stanowi oƛwiadczenie woli zawarcia z UsƂugodawcą wƂaƛciwej umowy, zgodnie z treƛcią Regulaminu.
9) W trakcie realizacji ZamĂłwienia (tj. w czasie po zƂoĆŒeniu ZamĂłwienia) Klient nie ma moĆŒliwoƛci modyfikacji danych zawartych w treƛci ZamĂłwienia, w tym sposobu pƂatnoƛci.
10) UsƂugodawca ma obowiązek dostarczenia zamĂłwionego Towaru lub UsƂugi bez wad.
11) W przypadku zakupu Towaru termin realizacji ZamĂłwienia rozumiany jako czas, w ktĂłrym UsƂugodawca skompletuje ZamĂłwienie i przekaĆŒe do wysƂania, wynosi do 14 dni od chwili zawarcia Umowy SprzedaĆŒy.
12) Dostawa TowarĂłw jest odpƂatna, chyba ĆŒe Umowa SprzedaĆŒy stanowi inaczej. Koszty dostawy Towaru (w tym opƂaty za transport, dostarczenie i usƂugi pocztowe lub kurierskie) są wskazane na Stronie Internetowej Serwisu.
13) UsƂugodawca nie ponosi odpowiedzialnoƛci za wydƂuĆŒony czas dostawy w przypadku wystąpienia okolicznoƛci od niego niezaleĆŒnych, w tym za dziaƂania i zaniechania pomiotĂłw ƛwiadczących usƂugi pocztowe, przewozowe, kurierskie czy internetowe.

§ 12. CENY ORAZ PROMOCJE.

1) Wszystkie Ceny UsƂug i TowarĂłw prezentowane w ramach Serwisu podawane są w zƂotych polskich jako Ceny brutto, tj. z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT. Cena podana przy danym Towarze lub UsƂudze jest wiÄ…ĆŒÄ…ca dla Klienta w chwili zƂoĆŒenia ZamĂłwienia.
2) Ceny TowarĂłw nie zawierają informacji dotyczących kosztĂłw przesyƂki oraz ewentualnych opƂat celnych.
3) UsƂugodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian Cen TowarĂłw lub UsƂug znajdujących na Stronach Internetowych Serwisu. Wprowadzone zmiany nie mają zastosowania do ZamĂłwieƄ zƂoĆŒonych przed zmianą ceny.
4) UsƂugodawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania i odwoƂywania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Uprawnienie, o ktĂłrym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpƂywu na ZamĂłwienia zƂoĆŒone przed wejƛciem w ĆŒycie warunkĂłw danej promocji.
5) W ramach ogƂaszanych promocji UsƂugodawca zastrzega moĆŒliwoƛć wprowadzenia ograniczeƄ, ktĂłre okreƛlone będą w warunkach promocji.
6) Promocje w ramach Serwisu nie podlegają Ƃączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

§ 13. METODY PƁATNOƚCI

1) Klient dokonuje pƂatnoƛci za Towary i UsƂugi przy pomocy Metod PƂatnoƛci wskazanych przez UsƂugodawcę na Stronie Internetowej.
2) Skorzystanie z wybranej przez Klienta Metody PƂatnoƛci wymaga uprzedniego zapoznania się i zaakceptowania regulaminu udostępnianego Klientowi przez danego Dostawcę usƂug przekazu pƂatnoƛci przed dokonaniem pƂatnoƛci oraz postępowania wedƂug zasad okreƛlonych w tym regulaminie.
3) Regulaminy korzystania z usƂug przekazu pƂatnoƛci o ktĂłrych mowa w ust. 2, okreƛlają zasady odpowiedzialnoƛci Dostawcy danej Metody PƂatnoƛci za naleĆŒyte wykonanie usƂugi przekazu pƂatnoƛci oraz zasady obsƂugi procesu reklamacyjnego związanego z pƂatnoƛciami dokonanymi w taki sposĂłb.
4) W przypadku niektĂłrych Metod PƂatnoƛci zewnętrzny Operator PƂatnoƛci moĆŒe pobierać od Klienta pewne opƂaty, np. opƂaty z tytuƂu transakcji zagranicznych lub inne opƂaty związane z obsƂugą wybranej Metody PƂatnoƛci. W celu uzyskania szczegóƂowych informacji Klient powinien skontaktować się ze swoim zewnętrznym usƂugodawcą realizującym daną Metodę PƂatnoƛci.
5) Akceptując postanowienia regulaminu Klienci nie będący konsumentami wyraĆŒają zgodę na przesyƂanie faktur VAT i korekt faktur VAT drogą elektroniczną.
6) Nie przechowujemy danych kart kredytowych i nie dzielimy się szczegóƂami transakcyjnymi z podmiotami trzecimi.

§ 14. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I JEJ WYPOWIEDZENIE.

1) Klient ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 (czternastu) dni od jej zawarcia bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2) Skorzystanie z prawa odstąpienia od Umowy następuje poprzez poinformowanie UsƂugodawcy w drodze jednoznacznego oƛwiadczenia o odstąpieniu. Oƛwiadczenie o odstąpieniu moĆŒna zƂoĆŒyć na formularzu, ktĂłrego wzĂłr stanowi zaƂącznik nr 1 do Regulaminu, jednak korzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe.
3) W przypadku odstąpienia od Umowy UsƂugodawca dokona zwrotu wszystkich otrzymanych pƂatnoƛci, a w przypadku sprzedaĆŒy TowarĂłw rĂłwnieĆŒ poniesionych przez Klienta kosztĂłw dostarczenia produktu. JeĆŒeli Klient wybraƂ sposĂłb dostarczenia inny niĆŒ najtaƄszy zwykƂy sposĂłb dostarczenia oferowany przez UsƂugodawcę, UsƂugodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztĂłw.
4) UsƂugodawca dokonuje zwrotu pƂatnoƛci poniesionych niezwƂocznie, najpĂłĆșniej w terminie 14 dni od otrzymania oƛwiadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy
5) W przypadku sprzedaĆŒy TowarĂłw UsƂugodawca moĆŒe wstrzymać się ze zwrotem pƂatnoƛci otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania zakupionych TowarĂłw z powrotem.
6) Zwrot pƂatnoƛci dokonywany jest przy uĆŒyciu takiego samego sposobu pƂatnoƛci, jakiego uĆŒyƂ Klient, chyba ĆŒe Klient wyraĆșnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
7) Prawo odstąpienia od umowy nie przysƂuguje w przypadku następujących umĂłw:

a. o dostarczenie treƛci cyfrowych, ktĂłre nie są zapisane na noƛniku materialnym, jeĆŒeli speƂnienie ƛwiadczenia rozpoczęƂo się za wyraĆșną zgodą Klienta przed upƂywem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Klienta o utracie prawa do odstąpienia od umowy;

b. o Ć›wiadczenie usƂug, jeĆŒeli UsƂugodawca wykonaƂ w peƂni usƂugę za wyraĆșną zgodą Klienta, ktĂłry zostaƂ poinformowany przed rozpoczęciem ƛwiadczenia, ĆŒe po speƂnieniu ƛwiadczenia przez UsƂugodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

c. w ktĂłrej przedmiotem ƛwiadczenia są nagrania dĆșwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, jeĆŒeli opakowanie zostaƂo otwarte po dostarczeniu;

d. w ktĂłrej przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedƂug specyfikacji konsumenta lub sƂuĆŒÄ…ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

8) Klient moĆŒe w kaĆŒdej chwili wypowiedzieć Umowę na korzystanie z Serwisu poprzez usunięcie Konta, przy czym usunięcie Konta rĂłwnoznaczne jest z rozwiązaniem Umowy Licencyjnej na korzystanie z ProduktĂłw Cyfrowych oraz z utratą dostępu i moĆŒliwoƛci korzystania z ProduktĂłw Cyfrowych.

§ 15. WƁASNOƚĆ INTELEKTUALNA USƁUGODAWCY.

1) MateriaƂy UsƂugodawcy jak i zawartoƛć Strony Internetowej na ktĂłre skƂadają się w szczegĂłlnoƛci, lecz niewyƂącznie: teksty, grafika, logotypy, efekty dĆșwiękowe, materiaƂy wideo, zarejestrowane znaki towarowe oraz kompilacja, ukƂad, a takĆŒe wygląd Strony Internetowej, bądĆș teĆŒ oprogramowanie zapewniające jej dziaƂanie stanowią przedmiot praw autorskich lub praw wƂasnoƛci przemysƂowej przysƂugujących UsƂugodawcy i podlegają ochronie prawnej.
2) Korzystając ze Strony Internetowej, jak i uzyskując dostęp do treƛci chronionych w ramach ƛwiadczonych za poƛrednictwem Serwisu UsƂug, Klient zobowiązany jest przestrzegać Regulamin, powszechnie obowiązujące przepisy prawa i nie podejmować dziaƂaƄ stanowiących naruszenie praw wƂasnoƛci intelektualnej.
3) Klient umieszczając Dane (zwƂaszcza teksty, fotografie i grafiki) zobowiązany jest nie naruszać praw wyƂącznych, w tym praw autorskich i praw wƂasnoƛci przemysƂowej UsƂugodawcy lub innych podmiotĂłw. Klient ponosi caƂkowitą odpowiedzialnoƛć za naruszenie tych praw oraz za wszelkie szkody tym wyrządzone.
4) Klient poprzez umieszczenie w ramach Serwisu (w tym na Stronie Internetowej) swoich komentarzy oraz recenzji na temat UsƂug wyraĆŒa zgodę na wykorzystywanie przez UsƂugodawcy tych komentarzy i recenzji, w tym rĂłwnieĆŒ na ich rozpowszechnianie w celach promocyjnych i reklamowych Serwisu.

§ 16. WYPOWIEDZENIE UMOWY I ZABLOKOWANIE KONTA KLIENTA

1) UsƂugodawca jest uprawniony do Zablokowania dostępu Klienta do UsƂug Serwisu w przypadku dziaƂania przez Klienta na szkodę UsƂugodawcy lub innych KlientĂłw, naruszenia przez Klienta przepisĂłw prawa lub postanowieƄ Regulaminu a takĆŒe, gdy Zablokowanie dostępu do UsƂug Serwisu jest uzasadnione względami bezpieczeƄstwa – w szczegĂłlnoƛci dziaƂaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do UsƂug z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę Zablokowania dostępu do UsƂug.
2) UsƂugodawca zawiadomi Klienta o zamiarze Zablokowania dostępu do UsƂug Serwisu z wyprzedzeniem 5 dni roboczych drogą elektroniczną wysyƂając na adres podany przez Klienta wezwanie do zaprzestania lub usunięcia naruszenia, bądĆș wskazania okolicznoƛci ƛwiadczących o tym, ĆŒe Klient nie ponosi za nie odpowiedzialnoƛci.
3) W przypadku nie usunięcia naruszeƄ, o ktĂłrych mowa w ust. 1 oraz niewskazania wiarygodnych okolicznoƛci ƛwiadczących o tym, ĆŒe Klient nie ponosi odpowiedzialnoƛci za naruszenie, w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomoƛci e-mail o ktĂłrej mowa w ust. 2, UsƂugodawca moĆŒe usunąć Konto Klienta, a takĆŒe poprzez usunięcie Konta Klienta wypowiedzieć umowę na korzystanie z Konta i UsƂug z nim związanych, w tym Umowy Licencyjnej na korzystanie z Publikacji Cyfrowych.

§ 17. REKLAMACJE I ROZSTRZYGANIE SPORÓW.

1) W przypadku niewykonania lub nienaleĆŒytego wykonania UsƂug lub nierealizowania ich zgodnie z Regulaminem, Klient ma prawo zƂoĆŒenia reklamacji bezpoƛrednio do UsƂugodawcy.
2) Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz problemy z korzystaniem z UsƂug naleĆŒy zgƂaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@mariaromanowska.pl z podaniem opisu reklamacji i przyczyn jej zgƂoszenia oraz podaniem danych identyfikujących Klienta wnoszącego reklamację.
3) Z zakresu reklamacji wyƂączone są wady, usterki i nieprawidƂowoƛci związane z korzystaniem z UsƂug wynikające z:

a. bƂędów lub pomyƂek Klienta,

b. nieprawidƂowego funkcjonowania przeglądarki internetowej lub Ƃączy telekomunikacyjnych po stronie Klienta,

c.  dziaƂalnoƛci podmiotĂłw trzecich, ktĂłre nie uczestniczą z inicjatywy UsƂugodawcy w Ć›wiadczeniu UsƂug za poƛrednictwem Serwisu.

4) JeĆŒeli podane w reklamacji informacje wymagają uzupeƂnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji UsƂugodawca zwraca się do Klienta skƂadającego reklamację o ich uzupeƂnienie.
5) UsƂugodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku koniecznoƛci uzupeƂnienia reklamacji, termin ten liczy się od dnia dostarczenia uzupeƂnionej reklamacji.
6) OdpowiedĆș na reklamację zawierająca sposĂłb jej rozpatrzenia, zostanie wysƂana wyƂącznie na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. W szczegĂłlnie uzasadnionych przypadkach, w tym na wyraĆșną proƛbę Klienta, UsƂugodawca wysyƂa odpowiedĆș na reklamację na inny adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta lub w formie pisemnej na wskazany przez Klienta adres do korespondencji. OdpowiedĆș na reklamację zawierająca sposĂłb jej rozpatrzenia moĆŒe teĆŒ być udzielona przez UsƂugodawcę lub jego przedstawiciela bezpoƛrednio Klientowi drogą telefoniczną.
7) W terminie 14 dni od dnia udzielenia przez UsƂugodawcę odpowiedzi na zƂoĆŒoną reklamację, Klient wskazuje czy akceptuje przedstawioną propozycję rozpatrzenia tej reklamacji. Niedotrzymanie tego terminu przez Klienta uprawnia UsƂugodawcę do uznania drogi postępowania reklamacyjnego za wyczerpaną i przyjęcia udzielonej odpowiedzi na reklamację za ostateczną.
8) Konsumentowi przysƂuguje prawo rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeƄ:

1. poprzez dziaƂania mediacyjne wojewódzkich inspektorów inspekcji handlowej,

2. przed staƂymi polubownymi sądami konsumenckimi przy wojewĂłdzkich inspektorach inspekcji handlowej.

9) DziaƂania mediacyjne okreƛlone w ust.8 dostępne są po zƂoĆŒeniu wniosku przez Konsumenta do wƂaƛciwego wojewĂłdzkiego inspektora inspekcji handlowej lub wƂaƛciwego staƂego polubownego sądu konsumenckiego.
10) W przypadku braku akceptacji Klienta odnoƛnie propozycji rozpatrzenia reklamacji, o ktĂłrej mowa w ust. 7, i podania przez Klienta przyczyn odmowy tej akceptacji, w terminie tam okreƛlonym – UsƂugodawca ponownie rozpatruje reklamację w terminie 7 dni. OdpowiedĆș UsƂugodawcy na reklamację po upƂywie tego terminu jest ostateczna.

§ 18. ODPOWIEDZIALNOƚĆ.

1) UsƂugodawca jest uprawniony do przerw lub zakƂóceƄ w Ć›wiadczeniu UsƂug Serwisu i udostępnianiu Serwisu, jeƛli ich powodem jest:

a) modyfikacja, modernizacja, rozbudowa lub konserwacja systemu teleinformatycznego lub oprogramowania UsƂugodawcy;

b) siƂa wyĆŒsza, dziaƂania lub zaniechania osĂłb trzecich (dziaƂania niezaleĆŒne od UsƂugodawcę).

2) O przerwach technicznych i czasie ich trwania UsƂugodawca będzie w miarę moĆŒliwoƛci informowaƂ poprzez dostępne mu Ć›rodki, w szczegĂłlnoƛci poprzez umieszczanie komunikatĂłw na Stronie Internetowej Serwisu.
3) UsƂugodawca nie ponosi odpowiedzialnoƛci za niewykonanie lub nienaleĆŒyte wykonywanie przez Klienta obowiązkĂłw wynikających z powszechnie obowiązujących przepisĂłw prawa.
4) UsƂugodawca nie ponosi odpowiedzialnoƛci za niewykonanie lub nienaleĆŒyte wykonywanie UsƂug, jeĆŒeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczegĂłlnoƛci operatorĂłw telekomunikacyjnych, dostawcĂłw Ƃączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej, podmiotĂłw zajmujących się ƛwiadczeniem usƂug pocztowych, przewozowych, kurierskich, itp). UsƂugodawca ponosi jednak odpowiedzialnoƛć jak za wƂasne dziaƂanie lub zaniechanie za dziaƂania lub zaniechania osĂłb, z ktĂłrych pomocą UsƂugi wykonuje, jak rĂłwnieĆŒ osĂłb, ktĂłrym wykonanie UsƂug powierza.
5) UsƂugodawca nie ponosi odpowiedzialnoƛci za niemoĆŒnoƛć lub utrudnienia w korzystaniu z Serwisu, wynikające z przyczyn leĆŒÄ…cych po stronie Klienta, w szczegĂłlnoƛci w przypadku podania przez Klienta bƂędnych danych, czy za utratę przez Klienta lub wejƛcie w posiadanie przez osoby trzecie (niezaleĆŒnie od sposobu) Loginu lub HasƂa. UsƂugodawca zapewnia moĆŒliwoƛć odzyskania HasƂa przez Klienta. UsƂugodawca odpowiada jednak, jeƛli utrata przez Klienta lub wejƛcie w posiadanie jego Loginu/i lub HasƂa przez osoby trzecie nastąpiƂo z przyczyn zawinionych przez UsƂugodawcę lub z przyczyn, za ktĂłre UsƂugodawca ponosi odpowiedzialnoƛć.
6) UsƂugodawca nie ponosi odpowiedzialnoƛci za problemy techniczne bądĆș ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym, z ktĂłrego korzysta Klient (niewƂaƛciwe, nieaktualne oprogramowanie do odtwarzania plikĂłw multimedialnych, blokady (firewalle), programy antywirusowe i inne), ktĂłre mogą ograniczyć lub uniemoĆŒliwić Klientowi dostęp do UsƂug w Serwisie.
7) UsƂugodawca nie ponosi odpowiedzialnoƛci z tytuƂu szkĂłd spowodowanych dziaƂaniami lub zaniechaniami KlientĂłw, w szczegĂłlnoƛci za korzystanie przez nich z Serwisu w sposĂłb niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
8) UsƂugodawca nie ponosi odpowiedzialnoƛci za treƛć i poprawnoƛć danych oraz informacji wprowadzonych przez Klienta do Serwisu, jak rĂłwnieĆŒ za treƛć i poprawnoƛć danych oraz informacji wprowadzonych przez Klienta do generowanych z wykorzystaniem Serwisu Formularzy.
9) UsƂugodawca ponosi odpowiedzialnoƛć względem Klienta niebędącego Konsumentem w granicach rzeczywistej straty poniesionej (damnum emergens) przez Klienta.
10) W przypadku, gdy niewykonanie lub nienaleĆŒyte wykonanie ktĂłrejkolwiek z UmĂłw stanowi zarazem czyn niedozwolony, odpowiedzialnoƛć UsƂugodawcy wobec Klienta niebędącego Konsumentem ogranicza się wyƂącznie do odpowiedzialnoƛci kontraktowej, okreƛlonej w Regulaminie.
11) WyƂącznym ĆșrĂłdƂem zobowiązaƄ UsƂugodawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

§ 19. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1) UsƂugodawca jako administrator danych osobowych zobowiązuje się podjąć wszelkie konieczne ƛrodki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagroĆŒenia, w celu zapewnienia bezpieczeƄstwa wszystkich danych i treƛci przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem przez niego z Serwisu.
2) Dane osobowe KlientĂłw przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osĂłb fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepƂywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) [zwanej dalej: „Ustawą”].
3) Klient, ktĂłry dokonaƂ rejestracji w ramach Serwisu ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz ĆŒÄ…dania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane moĆŒna przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do Serwisu, w ramach indywidualnego Konta Klienta lub poprzez kontakt z UsƂugodawcą pod adresem e-mail: kontakt@mariaromanowska.pl
4) SzczegóƂowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych KlientĂłw zawiera POLITYKA PRYWATNOÚCI I COOKIES znajdująca się na Stronach Internetowych Serwisu.

§ 20. POSTANOWIENIA KOƃCOWE.

1) Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20 stycznia 2021 r.
2) UsƂugodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w kaĆŒdym czasie. MoĆŒe ona być spowodowana w szczegĂłlnoƛci zmianami obowiązującego prawa, rozwojem technologii internetowych, zmianami zasad korzystania z UsƂug lub z Serwisu.
3) O treƛci zmiany Regulaminu Klient zostanie powiadomiony przez UsƂugodawcę najpĂłĆșniej na miesiąc przed jej wprowadzeniem, poprzez umieszczenie przez UsƂugodawcę na gƂównej Stronie Internetowej Serwisu wiadomoƛci o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na gƂównej Stronie Internetowej Serwisu przez co najmniej 14 dni.
4) W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umĂłw o charakterze ciągƂym (np. Ć›wiadczenie UsƂugi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiÄ…ĆŒe Klienta, jeĆŒeli zostaƂy zachowane wymagania okreƛlone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest UsƂugobiorca zostaƂ prawidƂowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedziaƂ umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowaƂa wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opƂat lub podwyĆŒszeniem obecnych Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
5) W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umĂłw o innym charakterze niĆŒ umowy ciągƂe (np. Umowa SprzedaĆŒy) zmiany Regulaminu nie będą w ĆŒaden sposĂłb naruszać praw nabytych KlientĂłw przed dniem wejƛcia w ĆŒycie zmian Regulaminu, w szczegĂłlnoƛci zmiany Regulaminu nie będą miaƂy wpƂywu na juĆŒ skƂadane lub zƂoĆŒone ZamĂłwienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy SprzedaĆŒy.
6) Nie stanowi zmiany Regulaminu: zmiana zawartych w nim danych teleadresowych dotyczących UsƂugodawcy ani zmiana danych UsƂugodawcy wynikająca ze zmiany formy prawnej prowadzenia przez niego dziaƂalnoƛci.
7) JeĆŒeli jakakolwiek częƛć Regulaminu okaĆŒe się niewaĆŒna lub nieskuteczna w Ć›wietle przepisĂłw obowiązującego prawa naleĆŒy tę częƛć interpretować w taki sposĂłb, by byƂa ona zgodna z prawem wƂaƛciwym i odzwierciedlaƂa w najbardziej zbliĆŒonym jak to moĆŒliwe zakresie intencje danego zapisu. PozostaƂe częƛci Regulaminu pozostają w peƂnej mocy i są w peƂni skuteczne.
8) UsƂugodawca ma rĂłwnieĆŒ prawo podjąć decyzję o zaprzestaniu lub zawieszeniu ƛwiadczenia UsƂug. W takim przypadku poinformuje KlientĂłw, zamieszczając na Stronie Internetowej Serwisu stosowną informację. Zaprzestanie lub zawieszenie ƛwiadczenia UsƂug moĆŒe nastąpić po upƂywie co najmniej 30 dni od dnia zamieszczenia w/w informacji.
9) W razie zmiany lub uniewaĆŒnienia ktĂłregokolwiek z postanowieƄ niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostaƂe jego postanowienia pozostają w mocy i wiÄ…ĆŒÄ… UsƂugodawcę oraz Klienta.
10) Prawem wƂaƛciwym dla rozstrzygania wszelkich sporĂłw powstaƂych na gruncie niniejszego Regulaminu lub Umowy jest prawo polskie. Wszelkie spory powstaƂe na gruncie niniejszego Regulaminu lub Umowy, ktĂłrych Stronom nie uda się w pierwszej kolejnoƛci rozwiązać ugodowo, podlegają następnie rozstrzygnięciu przez sąd powszechny wƂaƛciwy miejscowo dla siedziby UsƂugodawcy, a w odniesieniu do konsumentĂłw, sąd powszechny wƂaƛciwy zgodnie z ogĂłlnymi zasadami okreƛlonymi przepisami ustawy z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.

ZAƁĄCZNIK NUMER 1 DO REGULAMINU:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY – kliknij w ten link aby pobrać zaƂącznik, w przypadku chęci odstąpienia od umowy pobierz, wypeƂnij i odeƛlij