REGULAMIN
DotyczÄ
cy korzystania ze stron oraz usĆug na nich dostÄpnych:
mariaromanowska.pl, vod.mariaromanowska.pl, mediapromocja.pl
§ 1. WSTÄP
1. Niniejszy Regulamin okreĆla zasady ogĂłlne stanowiÄ
ce podstawy prawne korzystania z UsĆugi w Serwisie. KaĆŒdy Klient z momentem podjÄcia czynnoĆci zmierzajÄ
cych do korzystania z UsĆugi, zobowiÄ
zany jest do przestrzegania postanowieĆ niniejszego Regulaminu.
2. Przed skorzystaniem z UsĆugi naleĆŒy zapoznaÄ siÄ z niniejszym Regulaminem. RozpoczynajÄ
c korzystanie z UsĆugi Klient potwierdza, ĆŒe zapoznaĆ siÄ z treĆciÄ
Regulaminu, rozumie jego treĆÄ, i akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu, i zobowiÄ
zuje siÄ do ich przestrzegania.
3. PodstawÄ
dla niniejszego Regulaminu jest art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o Ćwiadczeniu usĆug drogÄ
elektronicznÄ
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1219, z 2018 r. poz. 650.
§ 2. DEFINICJE
UsĆugodawca – Acorus Studio SpĂłĆka Cywilna, z siedzibÄ
w Rzeszowie 35-026, ul. Reformacka 6, NIP: PL5482621498 , e-mail: kontakt@mariaromanowska.pl, tel. kontaktowy: +48 795000325 (czynny od poniedziaĆku do piÄ
tku w godz. 9:00-17:00 z wyĆÄ
czeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Cennik – informacja o opĆatach naleĆŒnych UsĆugodawcy za UsĆugi Ćwiadczone na rzecz Klienta â jest udostÄpniana w Serwisie
Dane – jakiekolwiek informacje oraz treĆci, ktĂłre Klient umieszcza w ramach Konta.
Dane Osobowe – dane identyfikujÄ
ce Klienta, zgromadzone i przetwarzane przez UsĆugodawcÄ na zasadach okreĆlonych w niniejszym Regulaminie oraz Polityce PrywatnoĆci Serwisu. Dane te to m.in. podane przez Klienta za pomocÄ
formularza rejestracyjnego oraz poprzez Konto Klienta.
Operator PĆatnoĆci – zewnÄtrzni operatorzy Metod PĆatnoĆci, wskazani w Serwisie, odpowiadajÄ
cy za prawidĆowoĆÄ realizacji usĆugi transferu pĆatnoĆci dokonanych przez KlientĂłw na rzecz UsĆugodawcy.
HasĆo – ciÄ
g znakĂłw ustalonych przy dokonaniu Rejestracji, niezbÄdny do korzystania z UsĆug dostÄpnych w Serwisie.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadajÄ
ca osobowoĆci prawnej, ktĂłra korzysta z UsĆug, na zasadach okreĆlonych Regulaminem i obowiÄ
zujÄ
cymi w tym zakresie przepisami prawa.
Konto – zbiĂłr zasobĂłw w systemie teleinformatycznym UsĆugodawcy, w ktĂłrym gromadzone sÄ
dane podane przez Klienta oraz informacje o zĆoĆŒonych przez niego ZamĂłwieniach w Serwisie. DostÄp do Konta odbywa siÄ za pomocÄ
Loginu oraz hasĆa.
Metody PĆatnoĆci – usĆuga przekazu pĆatnoĆci za Ćwiadczone za poĆrednictwem Serwisu UsĆugi oraz za nabywane za poĆrednictwem Serwisu Towary.
Nazwa Klienta – nazwa/adres e-mail Klienta podawana/y w formularzu rejestracji na etapie zakĆadania Konta, umoĆŒliwiajÄ
ca/y pĂłĆșniejszÄ
identyfikacjÄ Klienta podczas korzystania z Serwisu, w tym podczas zawierania Umowy.
Newsletter – usĆuga wysyĆki do Klienta biuletynu elektronicznego, zawierajÄ
cego informacje o aktualnoĆciach w Serwisie oraz informacje marketingowe z zakresu tematyki, ktĂłrej dotyczÄ
UsĆugi.
Publikacje Cyfrowe – dostÄpne za poĆrednictwem Serwisu pliki elektroniczne, zawierajÄ
ce treĆci, obrazy, materiaĆy video, zdjÄcia lub dĆșwiÄki, bÄdÄ
ce utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1191, 1293) w szczegĂłlnoĆci szkolenia, kursy i inne formy przekazywania wiedzy.
Regulamin – niniejszy regulamin, okreĆlajÄ
cy m.in. warunki i zasady korzystania z Serwisu, Rejestracji, Ćwiadczenia UsĆug przez UsĆugodawcÄ oraz procedury reklamacyjne.
Rejestracja – czynnoĆÄ polegajÄ
ca na zaĆoĆŒeniu przez Klienta Konta, dokonana za pomocÄ
panelu rejestracji udostÄpnionego przez UsĆugodawcÄ w Serwisie.
Serwis – rozwiÄ
zanie informatyczne znajdujÄ
ce siÄ pod adresem internetowym mariaromanowska.pl, vod.mariaromanowska.pl, mediapromocja.pl oraz ewentualnie innymi adresami internetowymi na ktĂłry skĆada siÄ kompleks usĆug Ćwiadczonych drogÄ
elektronicznÄ
na rzecz KlientĂłw.
Strona Internetowa – strona internetowa, na ktĂłrej prowadzony jest Serwis.
Towary – produkty fizyczne znajdujÄ
ce siÄ w bieĆŒÄ
cej sprzedaĆŒy w ramach Serwisu.
Umowa – umowa o Ćwiadczenie UsĆug drogÄ
elektronicznÄ
na zasadach okreĆlonych w Regulaminie, zawarta pomiÄdzy Klientem a UsĆugodawcÄ
na czas przewidziany w Regulaminie.
Umowa SprzedaĆŒy – Umowa sprzedaĆŒy Towaru w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiÄdzy UsĆugodawcÄ
a Klientem z wykorzystaniem Serwisu.
UsĆugi – wszelkie usĆugi Ćwiadczone drogÄ
elektronicznÄ
w ramach Serwisu, w szczegĂłlnoĆci polegajÄ
ce na udostÄpnieniu Klientowi moĆŒliwoĆci dostÄpu do Serwisu oraz korzystania z Serwisu, a takĆŒe zawieraniu z UsĆugodawcÄ
UmĂłw Licencyjnych na korzystanie z Publikacji Cyfrowych, moĆŒliwoĆci skĆadania zamĂłwieĆ na Wydarzenia oraz zakup TowarĂłw.
Wydarzenie – organizowane przez UsĆugodawcÄ konferencje, spotkania integracyjne, szkolenia, kursy, seminaria, warsztaty, oraz inne formy przekazywania wiedzy i umiejÄtnoĆci a takĆŒe ksztaĆcenia, (Wydarzenie Stacjonarne) oraz prowadzone online tj. realizowane za pomocÄ
technologii webcastingu, umoĆŒliwiajÄ
cej transmisjÄ video, dĆșwiÄku oraz tekstu poprzez przeglÄ
darkÄ internetowÄ
w czasie rzeczywistym (âna ĆŒywoâ) a takĆŒe umoĆŒliwiajÄ
cÄ
komunikacjÄ dwustronnÄ
, pomiÄdzy osobÄ
prowadzÄ
cÄ
, a jego uczestnikami (Webinar).
ZamĂłwienie Publikacji Cyfrowej – zĆoĆŒona przez Klienta za poĆrednictwem Serwisu oferta zawarcia Umowy Licencyjnej.
ZamĂłwienie – zĆoĆŒone przez Klienta za poĆrednictwem Serwisu oĆwiadczenie woli zmierzajÄ
ce bezpoĆrednio do zawarcia Umowy na wykonanie UsĆugi lub umowy sprzedaĆŒy Towaru.
§ 3. POSTANOWIENIA OGĂLNE.
1) Wszelkie prawa do Serwisu (w tym autorskie prawa majÄ
tkowe, prawa wĆasnoĆci intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej i materiaĆĂłw) naleĆŒÄ
do UsĆugodawcy, a korzystanie z nich moĆŒe nastÄpowaÄ wyĆÄ
cznie w sposĂłb okreĆlony i zgodny z Regulaminem.
2) Serwis jest udostÄpniany przez UsĆugodawcÄ za poĆrednictwem sieci Internet i Stron Internetowych Serwisu jako zasĂłb systemu teleinformatycznego oraz informatycznego.
3) Korzystanie z Serwisu oznacza kaĆŒdÄ
czynnoĆÄ, ktĂłra prowadzi do zapoznania siÄ lub skorzystania przez Klienta z Publikacji Cyfrowych.
4) W celu korzystania z Serwisu niezbÄdne jest posiadanie przez Klienta urzÄ
dzenia pozwalajÄ
cego na dostÄp do sieci Internet, wĆÄ
cznie z programem sĆuĆŒÄ
cym do przeglÄ
dania jej zasobĂłw oraz poĆÄ
czenia z sieciÄ
Internet.
5) Klient zobowiÄ
zany jest do korzystania z Serwisu w sposĂłb zgodny z niniejszym Regulaminem, obowiÄ
zujÄ
cym prawem, ogĂłlnymi zasadami korzystania z sieci Internet oraz w sposĂłb nienaruszajÄ
cy praw UsĆugodawcy oraz praw osĂłb trzecich.
6) KaĆŒdy Klient zobowiÄ
zany jest do przestrzegania postanowieĆ niniejszego Regulaminu od chwili podjÄcia pierwszej czynnoĆci zwiÄ
zanej z korzystaniem z Serwisu.
7) Skorzystanie z Serwisu rĂłwnoznaczne jest z zaakceptowaniem Regulaminu. NiezaleĆŒnie od tego dokonanie skutecznej Rejestracji wymaga dokĆadnego zapoznania siÄ z Regulaminem oraz akceptacji jego postanowieĆ.
8) O ile w Serwisie nie wskazano inaczej zawarcie umowy na poszczegĂłlne UsĆugi lub zakup TowarĂłw wymagajÄ
Rejestracji.
9) Niedopuszczalne sÄ
dziaĆania mogÄ
ce w szczegĂłlnoĆci utrudniaÄ lub destabilizowaÄ dziaĆanie Serwisu lub naraziÄ UsĆugodawcÄ na jakÄ
kolwiek szkodÄ (w tym utratÄ renomy i dobrego imienia).
10) Klient nie jest uprawniony do publicznego udostÄpniania lub rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposĂłb Publikacji Cyfrowych zarĂłwno odpĆatnie, jak i nieodpĆatnie.
11) Klient korzystajÄ
c z Serwisu nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w Publikacje Cyfrowe w szczegĂłlnoĆci nie jest uprawniony do ingerowania w ich treĆÄ, strukturÄ, formÄ, grafikÄ ani w mechanizm dziaĆania Serwisu.
12) Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treĆci o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Serwisu, strony internetowej Serwisu lub usĆug Ćwiadczonych przez StronÄ w sposĂłb sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszajÄ
cy dobra osobiste osĂłb trzecich lub uzasadnione interesy UsĆugodawcy.
13) UsĆugodawca zastrzega sobie prawo do umieszczania w Serwisie treĆci reklamowych dotyczÄ
cych wĆasnych towarĂłw i UsĆug, w formach stosowanych w Internecie.
14) OprĂłcz niniejszego Regulaminu mogÄ
obowiÄ
zywaÄ dodatkowe regulaminy uzupeĆniajÄ
ce niniejszy Regulamin, w szczegĂłlnoĆci w zakresie dodatkowych UsĆug.
§ 4. WYMAGANIA TECHNICZNE.
1) Korzystanie z Serwisu moĆŒliwe jest pod warunkiem speĆnienia po stronie Klienta nastÄpujÄ cych wymagaĆ technicznych:
a) posiadania urzÄ dzenia umoĆŒliwiajÄ cego dostÄp do sieci Internet, wyposaĆŒonego w sprawny system operacyjny,
b) zainstalowania na urzÄ dzeniu, o ktĂłrym mowa w pkt a) powyĆŒej wersji przeglÄ darki internetowej zapewniajÄ cej dostÄp do zasobĂłw sieci Internet, takiej jak: Internet Explorer Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsĆugujÄ cej pliki cookies,
c) posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
2) Przed skorzystaniem z UsĆugi Klient obowiÄ
zany jest sprawdziÄ, czy posiadane przez niego urzÄ
dzenie speĆnia wymogi techniczne okreĆlone w niniejszym Regulaminie. W razie wÄ
tpliwoĆci co do technicznych moĆŒliwoĆci korzystania z UsĆug Klient powinien zwrĂłciÄ siÄ do UsĆugodawcy wysyĆajÄ
c zapytanie w tym temacie na adres kontakt@mariaromanowska.pl
3) MateriaĆy wideo dostÄpne w ramach Publikacji Cyfrowych posiadajÄ
polskÄ
wersjÄ jÄzykowÄ
.
4) JakoĆÄ odtwarzanych materiaĆĂłw wideo dostÄpnych w ramach Publikacji Cyfrowych moĆŒe zaleĆŒeÄ od parametrĂłw technicznych poĆÄ
czenia internetowego oraz parametrĂłw technicznych urzÄ
dzenia, na ktĂłrym odtwarzane bÄdÄ
materiaĆy wideo.
5) UsĆugodawca doĆoĆŒy naleĆŒytej starannoĆci, aby korzystanie z UsĆug w Serwisie byĆo poprawne. Jednak UsĆugodawca nie gwarantuje, iĆŒ nie wystÄ
piÄ
problemy z dostÄpem do usĆug (np. wskutek zablokowania dostÄpu do UsĆugi pomimo postÄpowania zgodnie z Regulaminem). Przypadki takie, wraz z ich szczegĂłĆowym opisem naleĆŒy zgĆaszaÄ do UsĆugodawcy i bÄdÄ
one rozpatrywane indywidualnie.
6) UsĆugodawca informuje, iĆŒ problemy techniczne bÄ
dĆș ograniczenia techniczne wystÄpujÄ
ce na sprzÄcie, z ktĂłrego korzysta Klient (firewalle-blokady, niewĆaĆciwe wersje przeglÄ
darki internetowej, programy antywirusowe i inne) mogÄ
ograniczyÄ lub uniemoĆŒliwiÄ Klientowi dostÄp do UsĆug w Serwisie.
7) UsĆugodawca za poĆrednictwem Serwisu Ćwiadczy UsĆugi 24 godziny na dobÄ, 7 dni w tygodniu. Gwarantowany czas Ćwiadczenia UsĆug to minimum 95%. UsĆugodawca zastrzega sobie prawo do przerw serwisowych.
§ 5. ZASADY DOSTÄPU DO USĆUG W SERWISIE.
1) Korzystanie z UsĆug moĆŒe byÄ bezpĆatne lub odpĆatne.
2) Cena okreĆlana jest kaĆŒdorazowo przy danej UsĆudze lub Towarze oferowanych w Serwisie.
3) Zawarcie Umowy o oĆwiadczenie UsĆug nieodpĆatnych nastÄpuje kaĆŒdorazowo z chwilÄ
skorzystania z Serwisu przez Klienta, a w przypadku Newslettera, z chwilÄ
skutecznego dokonania subskrypcji (zamĂłwienia) Newslettera.
4) Zawarcie Umowy o oĆwiadczenie UsĆug odpĆatnych nastÄpuje w wyniku skutecznie dokonanej Rejestracji oraz uiszczenia przez Klienta zapĆaty za danÄ
UsĆugÄ.
§ 6. REJESTRACJA ORAZ UMOWA NA KORZYSTANIE Z SERWISU.
1) W celu dokonania Rejestracji Klient powinien podaÄ swoje Dane Osobowe oznaczone w formularzu jako obowiÄ
zkowe, a nastÄpnie zaakceptowaÄ Regulamin oraz zatwierdziÄ RejestracjÄ. Rejestracja Klienta w Serwisie i utworzenie dla niego indywidualnego Konta dokonuje siÄ z momentem zatwierdzenia przez niego formularza Rejestracji.
2) Podczas procesu Rejestracji Klient wypeĆnia dostÄpny w Serwisie formularz rejestracyjny i postÄpuje zgodnie z zaleceniami.
3) Klient zobowiÄ
zany jest do zachowania w tajemnicy hasĆa dostÄpu do swojego indywidualnego Konta w Serwisie powiÄ
zanego z NazwÄ
Klienta. Klient ponosi caĆkowitÄ
odpowiedzialnoĆÄ za skutki udostÄpnienia osobom trzecim swojego hasĆa dostÄpu do Konta.
4) Zatwierdzenie formularza rejestracyjnego wypeĆnionego przez Klienta jest rĂłwnoznaczne ze zĆoĆŒeniem przez niego oĆwiadczenia, iĆŒ podane Dane Osobowe sÄ
prawdziwe oraz ĆŒe jest on uprawniony do dysponowania tymi danymi. Klient ponosi odpowiedzialnoĆÄ za podanie Danych Osobowych niezgodnych z rzeczywistoĆciÄ
, nieprawdziwych lub dotyczÄ
cych osĂłb trzecich.
5) Utworzenie oraz korzystanie z Konta sÄ
dobrowolne oraz bezpĆatne.
6) W przypadku osĂłb fizycznych dla zaĆoĆŒenia Konta niezbÄdne jest posiadanie peĆnej zdolnoĆci do czynnoĆci prawnych.
7) Zabronione jest korzystanie z Kont innych KlientĂłw lub udostÄpnianie Konta, w tym udostÄpnianie loginu oraz hasĆa Klienta innym Klientom oraz podejmowanie czynnoĆci informatycznych lub wszelkich innych majÄ
cych na celu wejĆcie w posiadanie haseĆ do Kont innych KlientĂłw.
8) W przypadku Ćmierci Klienta, bÄdÄ
cego osobÄ
fizycznÄ
lub likwidacji Klienta bÄdÄ
cego osobÄ
prawnÄ
bÄ
dĆș jednostkÄ
organizacyjnÄ
nieposiadajÄ
cÄ
osobowoĆci prawnej, Umowa na korzystane z Serwisu wygasa, natomiast Konto Klienta zostaje usuniÄte wskutek zgĆoszenia i wykazania UsĆugodawcy okolicznoĆci stanowiÄ
cych podstawÄ do wygaĆniÄcia Umowy.
§ 7. USĆUGA NEWSLETTER.
1) W ramach UsĆugi Newsletter UsĆugodawca wysyĆa zamĂłwiony przez Klienta Newsletter na podany przez niego adres e-mail.
2) UsĆuga subskrypcji (wysyĆania na podany przez Klienta adres e-mail) Newslettera jest bezpĆatna i dostÄpna dla wszystkich KlientĂłw, ktĂłrzy podadzÄ
swĂłj adres e-mail za poĆrednictwem przeznaczonego do tego formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Serwisu.
3) MoĆŒliwoĆÄ korzystania przez KlientĂłw z UsĆugi Newsletter jest uwarunkowana posiadaniem czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
4) KaĆŒdy Newsletter pochodzÄ
cy od UsĆugodawcy adresowany do Klienta zawiera: informacjÄ o nadawcy; treĆÄ Newslettera oraz informacjÄ o sposobie rezygnacji z korzystania z Newslettera lub zmianie jej parametrĂłw tej UsĆugi (np. adresu poczty elektronicznej Klienta).
§ 8. LICENCJA I DOSTÄP DO PUBLIKACJI CYFROWYCH.
1) Dla uzyskania dostÄpu do danej Publikacji Cyfrowej konieczne jest zawarcie przez Klienta z UsĆugodawcÄ
Umowy Licencyjnej, przez co Klient otrzymuje niewyĆÄ
cznÄ
, odpĆatnÄ
lub nieodpĆatnÄ
licencjÄ na korzystanie z danej Publikacji Cyfrowej przez czas posiadania przez Klienta aktywnego Konta nie dĆuĆŒej niĆŒ przez czas okreĆlony w opisie danej Publikacji Cyfrowej.
2) DostÄp do Publikacji Cyfrowych moĆŒliwy jest jedynie przez przeglÄ
darkÄ internetowÄ
. Klient nie jest uprawniony do ĆciÄ
gania, zapisywania lub kopiowania w jakikolwiek sposĂłb Publikacji Cyfrowych.
3) Do zawarcia Umowy Licencyjnej niezbÄdne jest zĆoĆŒenie przez Klienta za poĆrednictwem Serwisu ZamĂłwienia na danÄ
PublikacjÄ CyfrowÄ
.
4) ZĆoĆŒenie ZamĂłwienia na danÄ
PublikacjÄ CyfrowÄ
nastÄpuje poprzez aktywowanie widocznych za poĆrednictwem Serwisu odpowiednich opcji dostÄpnych przy kaĆŒdej oferowanej Publikacji Cyfrowej i dalsze postÄpowanie zgodnie ze wskazĂłwkami podawanym Klientowi na kaĆŒdym etapie procedury skĆadania zamĂłwienia.
5) Po zĆoĆŒeniu zamĂłwienia na danÄ
PublikacjÄ CyfrowÄ
zostanie przez UsĆugodawcÄ wysĆana wiadomoĆÄ e-mail na adres podany przez Klienta. Otrzymanie przez Klienta wiadomoĆci informujÄ
cej o przyjÄciu ZamĂłwienia na danÄ
PublikacjÄ CyfrowÄ
do realizacji oznacza, iĆŒ zostaĆo ono zĆoĆŒone prawidĆowo i jest rĂłwnoznaczne z zawarciem Umowy Licencyjnej.
6) W celu uzyskania dostÄpu do danej Publikacji Cyfrowej oferowanej odpĆatnie za poĆrednictwem Serwisu, Klient zobowiÄ
zany jest dokonaÄ pĆatnoĆci w sposĂłb okreĆlony w § 13 niniejszego Regulaminu.
7) UsĆugodawca przystÄpuje do realizacji ZamĂłwienia na danÄ
PublikacjÄ CyfrowÄ
po otrzymaniu naleĆŒnoĆci uiszczonej przez Klienta zgodnie z niniejszym Regulaminem. Momentem uiszczenia przez Klienta naleĆŒnoĆci za dostÄp do danej Publikacji Cyfrowej jest moment zaksiÄgowania naleĆŒnej opĆaty na wskazanym przez UsĆugodawcÄ koncie bankowym.
8) Po odnotowaniu na Koncie UsĆugodawcy pĆatnoĆci za danÄ
PublikacjÄ CyfrowÄ
poinformuje on Klienta o rozpoczÄciu realizacji ZamĂłwienia na PublikacjÄ CyfrowÄ
wysyĆajÄ
c wiadomoĆÄ na adres e-mail wskazany na Koncie Klienta.
9) RozpoczÄcie Ćwiadczenia UsĆugi udostÄpniania danej Publikacji Cyfrowej zostanie zrealizowane nie pĂłĆșniej niĆŒ w ciÄ
gu 16 dni od momentu przekazania Klientowi informacji o rozpoczÄciu realizacji ZamĂłwienia na PublikacjÄ CyfrowÄ
. W przypadku wyraĆŒenia zgody Klienta bÄdÄ
cego Konsumentem na natychmiastowe wykonanie umowy i udostÄpnienie mu treĆci cyfrowych przed upĆywem ustawowego terminu na odstÄ
pienie od umowy oraz po potwierdzeniu, ĆŒe zostaĆ on poinformowany o utracie przysĆugujÄ
cego mu prawa odstÄ
pienia od umowy w chwili udzielenia tej zgody, udostepnienie danej Publikacji Cyfrowej zostanie zrealizowane niezwĆocznie, nie pĂłĆșniej jednak niĆŒ w ciÄ
gu 2 dni od chwili powiadomienia Klientowi o rozpoczÄciu realizacji ZamĂłwienia na PublikacjÄ CyfrowÄ
.
10) Jakiekolwiek naruszenie postanowieĆ Umowy Licencyjnej na PublikacjÄ CyfrowÄ
uprawnia UsĆugodawcÄ do niezwĆocznego wypowiedzenia Umowy Licencyjnej, poprzez zĆoĆŒenie Klientowi oĆwiadczenia o wypowiedzeniu na podany przez niego na Koncie adres e-mail.
11) Wskutek korzystania z Publikacji Cyfrowych Klient otrzyma pewnÄ
wiedzÄ obejmujÄ
cÄ
metodologiÄ dziaĆania z zakresu tej dziedziny ĆŒycia, ktĂłrej dotyczy dana Publikacja Cyfrowa. UsĆugodawca nie gwarantuje Klientom osiÄ
gniÄcia zaĆoĆŒonego przez nich skutku zwiÄ
zanego z tematykÄ
Publikacji Cyfrowej. Klient jest wyĆÄ
cznie odpowiedzialny za sposĂłb, w jaki korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczegĂłlnoĆci za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami prezentera.
12) W ramach Serwisu licencja udzielana jest na nastÄpujÄ
ce Publikacje Cyfrowe:
1. Pojedyncza Publikacja Cyfrowa â dostÄp do wielokrotnego odtworzenia danej Publikacji Cyfrowej lub danego pakietu Publikacji Cyfrowych. DostÄp moĆŒliwy bÄdzie od chwili uzyskania licencji przez Klienta do chwili usuniÄcia przez niego Konta. DostÄp moĆŒe byÄ odpĆatny lub bezpĆatny.
§ 10. UCZESTNICTWO W WYDARZENIACH
1) Za poĆrednictwem Serwisu moĆŒliwe jest dokonanie zgĆoszenia uczestnictwa na organizowane przez UsĆugodawcÄ Wydarzenia.
2) Warunkiem zgĆoszenia udziaĆu w Wydarzeniu jest przesĆanie UsĆugodawcy przez ZamawiajÄ
cego – w postaci elektronicznej w sposĂłb podany na stronie internetowej Serwisu – wypeĆnionego formularza zgĆoszenia.
3) SkĆadajÄ
cy zamĂłwienie oĆwiadcza, ĆŒe jest upowaĆŒniony do reprezentowania ZamawiajÄ
cego i zĆoĆŒenia zamĂłwienia w imieniu i na rzecz ZamawiajÄ
cego. W przypadku braku takiego upowaĆŒnienia UsĆugodawcy przysĆuguje prawo do obciÄ
ĆŒenia osoby skĆadajÄ
cej zamĂłwienie peĆnymi kosztami Wydarzenia.
4) ZĆoĆŒenie zamĂłwienia na uczestnictwo w Wydarzeniu jest rĂłwnoznaczne z akceptacjÄ
przez Klienta zasad uczestnictwa w Wydarzeniu.
5) Link do Webinaru oraz kod dostÄpu bÄdzie przesĆany Klientowi drogÄ
elektronicznÄ
na podany w formularzu adres poczty elektronicznej
6) Celem skorzystania z Webinaru organizowanego przez UsĆugodawcÄ za poĆrednictwem Strony Internetowej Serwisu i pĆynnego odtwarzania transmisji, wymagane jest ĆÄ
cze internetowe o minimalnej prÄdkoĆci 3 Mb/s. Klient powinien posiadaÄ rĂłwnieĆŒ urzÄ
dzenie zdolne do odbioru dĆșwiÄku (na przykĆad gĆoĆniki lub moĆŒliwoĆÄ podĆÄ
czenia sĆuchawek), pozwalajÄ
ce zapoznaÄ mu siÄ z transmisjÄ
dĆșwiÄku w ramach usĆugi Webinar.
7) Uczestnicy WydarzeĆ nie mogÄ
ich nagrywaÄ, reprodukowaÄ, utrwalaÄ lub rozpowszechniaÄ w jakiejkolwiek formie. Wszystkie materiaĆy udostÄpniane na Wydarzeniu stanowiÄ
wĆasnoĆÄ intelektualnÄ
ich twĂłrcĂłw, sÄ
chronione prawem autorskim i udostÄpniane Klientom jedynie do uĆŒytku prywatnego. MateriaĆy te nie mogÄ
byÄ sprzedawane, odsprzedawane lub udostÄpniane publicznie osobom nie biorÄ
cym udziaĆu w Wydarzeniu.
8) Wydarzenia majÄ
charakter wyĆÄ
cznie edukacyjny. Poprzez udziaĆ w Wydarzeniu Klient otrzyma pewnÄ
wiedzÄ obejmujÄ
cÄ
metodologiÄ dziaĆania z zakresu tej dziedziny ĆŒycia, ktĂłrej dotyczy Wydarzenie. Informacje te zostanÄ
rĂłwnieĆŒ uwzglÄdnione w materiaĆach edukacyjnych przekazywanych Klientowi. UsĆugodawca nie gwarantuje Klientowi osiÄ
gniÄcia zaĆoĆŒonego przez nich skutku zwiÄ
zanego z tematykÄ
Wydarzenia. Klient jest wyĆÄ
cznie odpowiedzialny za sposĂłb, w jaki korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczegĂłlnoĆci za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami trenera.
9) Wydarzenia mogÄ
byÄ pĆatne lub bezpĆatne.
10) W przypadku Wydarzenia pĆatnego Klient jest zobowiÄ
zany dokonaÄ pĆatnoĆci za udziaĆ w Wydarzeniu w terminie i sposĂłb okreĆlonym na Stronie Internetowej Serwisu. Dokonanie pĆatnoĆci w wyznaczonym terminie jest warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu.
11) UsĆugodawca zastrzega sobie prawo przyznawania rabatĂłw poszczegĂłlnym Klientom na podstawie indywidualnych ustaleĆ.
12) Koszt przejazdu na Wydarzenie Stacjonarne oraz koszty zakwaterowania i wyĆŒywienia Klient pokrywa we wĆasnym zakresie.
13) UsĆugodawca zastrzega sobie prawo do odmĂłwienia wstÄpu oraz udziaĆ w Wydarzeniu Klientom znajdujÄ
cym siÄ pod widocznym wpĆywem alkoholu, ĆrodkĂłw odurzajÄ
cych, psychotropowych lub innych podobnie dziaĆajÄ
cych ĆrodkĂłw bÄ
dĆș zachowujÄ
cych siÄ agresywnie, prowokujÄ
co lub w inny sposĂłb stwarzajÄ
cych zagroĆŒenie bezpieczeĆstwa porzÄ
dku i jego uczestnikĂłw bÄ
dĆș zakĆĂłcajÄ
cych przebieg Wydarzenia. W takim przypadku Uczestnikowi nie przysĆuguje zwrot dokonanej opĆaty za udziaĆ w Wydarzeniu.
14) UsĆugodawca zastrzega sobie prawo do odwoĆania Wydarzenia z przyczyn od niego niezaleĆŒnych polegajÄ
cych na chorobie lub wypadku losowym osoby, ktĂłra miaĆa prowadziÄ prelekcjÄ na Wydarzeniu, rezygnacji osoby prowadzÄ
cej prelekcjÄ w czasie uniemoĆŒliwiajÄ
cym jej zastÄ
pienie, lub wystÄ
pieniu innych wypadkĂłw losowych uniemoĆŒliwiajÄ
cych jego przeprowadzenie (w szczegĂłlnoĆci poĆŒar, brak dostaw mediĂłw, np. prÄ
du etc.).
15) W przypadku, o ktĂłrym mowa w pkt. 14 Klient jest uprawniony wedle swojego wyboru do skorzystania z takiego samego Wydarzenia w innym terminie lub wykorzystania dokonanej wpĆaty na inne Wydarzenie pod warunkiem, ĆŒe UsĆugodawca bÄdzie dysponowaĆ wolnymi miejscami na to Wydarzenie bÄ
dĆș moĆŒe odstÄ
piÄ od Umowy w czÄĆci dotyczÄ
cej odwoĆanego Wydarzenia i ĆŒÄ
daÄ zwrotu wpĆaconej kwoty w terminie 14 dni od chwili zawiadomienia o jego odwoĆaniu.
16) UsĆugodawca zastrzega sobie prawo zmiany daty, czasu oraz miejsca Wydarzenia. W przypadku znaczÄ
cych zmian cech Wydarzenia wskazanego w Serwisie, Klient moĆŒe odstÄ
piÄ od umowy w czÄĆci dotyczÄ
cej zmienianych usĆug.
17) UsĆugodawca nie ponosi ĆŒadnej odpowiedzialnoĆci za straty poniesione przez KlientĂłw zwiÄ
zane z przeĆoĆŒeniem bÄ
dĆș odwoĆaniem Wydarzenia powstaĆych z powodĂłw niezawinionych przez UsĆugodawcÄ lub wskutek dziaĆania siĆy wyĆŒszej.
18) NieobecnoĆÄ Klienta na Wydarzeniu z przyczyn bÄdÄ
cych po jego stronie rĂłwnoznaczne jest z naleĆŒytym wykonaniem umowy przez UsĆugodawcÄ i powoduje wygaĆniÄcie po stronie Klienta wszelkich roszczeĆ o wykonanie przedmiotu Umowy, jako bezprzedmiotowych.
19) Wydarzenie moĆŒe byÄ filmowane oraz fotografowane przez UsĆugodawcÄ.
20) UdziaĆ w Wydarzeniu jest rĂłwnoznaczny z przeniesieniem na UsĆugodawcÄ autorskich praw do nagraĆ i zdjÄÄ oraz z wyraĆŒeniem zgody na komercyjne ich wykorzystanie w przypadku:
a) gdy Klient zostanie sfilmowany lub sfotografowany w ramach udziaĆu w Wydarzeniu,
b) gdy Klient dobrowolnie wyrazi zgodÄ na udzielenie wywiadu przed kamerÄ bÄ dĆș pozowanie do zdjÄÄ.
§ 11. SKLEP INTERNETOWY.
1) Sklep Internetowy jest dostÄpny na Stronach Internetowych Serwisu. Korzystanie z jego funkcjonalnoĆci jest nieodpĆatne.
2) Warunkiem nabycia Towaru lub UsĆugi za poĆrednictwem Serwisu jest: posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, zapoznanie siÄ z Regulaminem i jego akceptacja oraz prawidĆowe zĆoĆŒenie ZamĂłwienia.
3) ZamĂłwienie skĆada siÄ poprzez wypeĆnienie Formularza ZamĂłwienia znajdujÄ
cego siÄ na Stronie internetowej Serwisu podajÄ
c dane wskazane jako obowiÄ
zkowe do zawarcia Umowy oraz w przypadku zamiaru nabycia Towaru lub UsĆugi – dane niezbÄdne do jego dostarczenia. Ponadto w ramach Formularza ZamĂłwienia Klient moĆŒe podaÄ dane niezbÄdne do wystawienia faktury obejmujÄ
cej ZamĂłwienie, z tym zastrzeĆŒeniem, ĆŒe ich niepodanie moĆŒe uniemoĆŒliwiÄ wystawienie faktury.
4) W trakcie skĆadania ZamĂłwienia Towaru lub UsĆugi do momentu naciĆniÄcia przycisku âPĆACÄâ (lub âOdbieram dostÄpâ), Klient ma moĆŒliwoĆÄ modyfikacji wprowadzonych danych, w tym wyboru Towaru lub UsĆugi, zgodnie z wyĆwietlanymi komunikatami oraz informacjami.
5) Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbÄdnych danych wyĆwietlone zostanie podsumowanie zĆoĆŒonego ZamĂłwienia, ktĂłre bÄdzie zawieraÄ informacje o:
a) przedmiocie ZamĂłwienia,
b) wybranej metodzie zapĆaty,
c) wybranym sposobie dostawy.
6) Po zĆoĆŒeniu ZamĂłwienia Klient otrzymuje od UsĆugodawcy na podany przez siebie adres e-mail, wiadomoĆÄ zwrotnÄ
z informacjÄ
o dokonaniu ZamĂłwienia, co jest rĂłwnoznaczne z zawarciem pomiÄdzy Klientem, a UsĆugodawcÄ
Umowy o Ćwiadczenie danej UsĆugi lub sprzedaĆŒy danego Towaru.
7) Informacje o Towarach i UsĆugach podane na Stronach Internetowych Serwisu, w szczegĂłlnoĆci ich opisy oraz ceny, stanowiÄ
zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
8) ZĆoĆŒenie przez Klienta ZamĂłwienia Towaru lub ZamĂłwienia UsĆugi stanowi oĆwiadczenie woli zawarcia z UsĆugodawcÄ
wĆaĆciwej umowy, zgodnie z treĆciÄ
Regulaminu.
9) W trakcie realizacji ZamĂłwienia (tj. w czasie po zĆoĆŒeniu ZamĂłwienia) Klient nie ma moĆŒliwoĆci modyfikacji danych zawartych w treĆci ZamĂłwienia, w tym sposobu pĆatnoĆci.
10) UsĆugodawca ma obowiÄ
zek dostarczenia zamĂłwionego Towaru lub UsĆugi bez wad.
11) W przypadku zakupu Towaru termin realizacji ZamĂłwienia rozumiany jako czas, w ktĂłrym UsĆugodawca skompletuje ZamĂłwienie i przekaĆŒe do wysĆania, wynosi do 14 dni od chwili zawarcia Umowy SprzedaĆŒy.
12) Dostawa TowarĂłw jest odpĆatna, chyba ĆŒe Umowa SprzedaĆŒy stanowi inaczej. Koszty dostawy Towaru (w tym opĆaty za transport, dostarczenie i usĆugi pocztowe lub kurierskie) sÄ
wskazane na Stronie Internetowej Serwisu.
13) UsĆugodawca nie ponosi odpowiedzialnoĆci za wydĆuĆŒony czas dostawy w przypadku wystÄ
pienia okolicznoĆci od niego niezaleĆŒnych, w tym za dziaĆania i zaniechania pomiotĂłw ĆwiadczÄ
cych usĆugi pocztowe, przewozowe, kurierskie czy internetowe.
§ 12. CENY ORAZ PROMOCJE.
1) Wszystkie Ceny UsĆug i TowarĂłw prezentowane w ramach Serwisu podawane sÄ
w zĆotych polskich jako Ceny brutto, tj. z uwzglÄdnieniem obowiÄ
zujÄ
cej stawki podatku VAT. Cena podana przy danym Towarze lub UsĆudze jest wiÄ
ĆŒÄ
ca dla Klienta w chwili zĆoĆŒenia ZamĂłwienia.
2) Ceny TowarĂłw nie zawierajÄ
informacji dotyczÄ
cych kosztĂłw przesyĆki oraz ewentualnych opĆat celnych.
3) UsĆugodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian Cen TowarĂłw lub UsĆug znajdujÄ
cych na Stronach Internetowych Serwisu. Wprowadzone zmiany nie majÄ
zastosowania do ZamĂłwieĆ zĆoĆŒonych przed zmianÄ
ceny.
4) UsĆugodawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania i odwoĆywania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Uprawnienie, o ktĂłrym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpĆywu na ZamĂłwienia zĆoĆŒone przed wejĆciem w ĆŒycie warunkĂłw danej promocji.
5) W ramach ogĆaszanych promocji UsĆugodawca zastrzega moĆŒliwoĆÄ wprowadzenia ograniczeĆ, ktĂłre okreĆlone bÄdÄ
w warunkach promocji.
6) Promocje w ramach Serwisu nie podlegajÄ
ĆÄ
czeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
§ 13. METODY PĆATNOĆCI
1) Klient dokonuje pĆatnoĆci za Towary i UsĆugi przy pomocy Metod PĆatnoĆci wskazanych przez UsĆugodawcÄ na Stronie Internetowej.
2) Skorzystanie z wybranej przez Klienta Metody PĆatnoĆci wymaga uprzedniego zapoznania siÄ i zaakceptowania regulaminu udostÄpnianego Klientowi przez danego DostawcÄ usĆug przekazu pĆatnoĆci przed dokonaniem pĆatnoĆci oraz postÄpowania wedĆug zasad okreĆlonych w tym regulaminie.
3) Regulaminy korzystania z usĆug przekazu pĆatnoĆci o ktĂłrych mowa w ust. 2, okreĆlajÄ
zasady odpowiedzialnoĆci Dostawcy danej Metody PĆatnoĆci za naleĆŒyte wykonanie usĆugi przekazu pĆatnoĆci oraz zasady obsĆugi procesu reklamacyjnego zwiÄ
zanego z pĆatnoĆciami dokonanymi w taki sposĂłb.
4) W przypadku niektĂłrych Metod PĆatnoĆci zewnÄtrzny Operator PĆatnoĆci moĆŒe pobieraÄ od Klienta pewne opĆaty, np. opĆaty z tytuĆu transakcji zagranicznych lub inne opĆaty zwiÄ
zane z obsĆugÄ
wybranej Metody PĆatnoĆci. W celu uzyskania szczegĂłĆowych informacji Klient powinien skontaktowaÄ siÄ ze swoim zewnÄtrznym usĆugodawcÄ
realizujÄ
cym danÄ
MetodÄ PĆatnoĆci.
5) AkceptujÄ
c postanowienia regulaminu Klienci nie bÄdÄ
cy konsumentami wyraĆŒajÄ
zgodÄ na przesyĆanie faktur VAT i korekt faktur VAT drogÄ
elektronicznÄ
.
6) Nie przechowujemy danych kart kredytowych i nie dzielimy siÄ szczegĂłĆami transakcyjnymi z podmiotami trzecimi.
§ 14. ODSTÄPIENIE OD UMOWY I JEJ WYPOWIEDZENIE.
1) Klient ma prawo odstÄ
piÄ od Umowy w terminie 14 (czternastu) dni od jej zawarcia bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2) Skorzystanie z prawa odstÄ
pienia od Umowy nastÄpuje poprzez poinformowanie UsĆugodawcy w drodze jednoznacznego oĆwiadczenia o odstÄ
pieniu. OĆwiadczenie o odstÄ
pieniu moĆŒna zĆoĆŒyÄ na formularzu, ktĂłrego wzĂłr stanowi zaĆÄ
cznik nr 1 do Regulaminu, jednak korzystanie z tego wzoru nie jest obowiÄ
zkowe.
3) W przypadku odstÄ
pienia od Umowy UsĆugodawca dokona zwrotu wszystkich otrzymanych pĆatnoĆci, a w przypadku sprzedaĆŒy TowarĂłw rĂłwnieĆŒ poniesionych przez Klienta kosztĂłw dostarczenia produktu. JeĆŒeli Klient wybraĆ sposĂłb dostarczenia inny niĆŒ najtaĆszy zwykĆy sposĂłb dostarczenia oferowany przez UsĆugodawcÄ, UsĆugodawca nie jest zobowiÄ
zany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztĂłw.
4) UsĆugodawca dokonuje zwrotu pĆatnoĆci poniesionych niezwĆocznie, najpĂłĆșniej w terminie 14 dni od otrzymania oĆwiadczenia Klienta o odstÄ
pieniu od umowy
5) W przypadku sprzedaĆŒy TowarĂłw UsĆugodawca moĆŒe wstrzymaÄ siÄ ze zwrotem pĆatnoĆci otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania zakupionych TowarĂłw z powrotem.
6) Zwrot pĆatnoĆci dokonywany jest przy uĆŒyciu takiego samego sposobu pĆatnoĆci, jakiego uĆŒyĆ Klient, chyba ĆŒe Klient wyraĆșnie zgodzi siÄ na inne rozwiÄ
zanie.
7) Prawo odstÄ
pienia od umowy nie przysĆuguje w przypadku nastÄpujÄ
cych umĂłw:
a. o dostarczenie treĆci cyfrowych, ktĂłre nie sÄ zapisane na noĆniku materialnym, jeĆŒeli speĆnienie Ćwiadczenia rozpoczÄĆo siÄ za wyraĆșnÄ zgodÄ Klienta przed upĆywem terminu do odstÄ pienia od umowy i po poinformowaniu Klienta o utracie prawa do odstÄ pienia od umowy;
b. o Ćwiadczenie usĆug, jeĆŒeli UsĆugodawca wykonaĆ w peĆni usĆugÄ za wyraĆșnÄ zgodÄ Klienta, ktĂłry zostaĆ poinformowany przed rozpoczÄciem Ćwiadczenia, ĆŒe po speĆnieniu Ćwiadczenia przez UsĆugodawcÄ utraci prawo odstÄ pienia od umowy;
c. w ktĂłrej przedmiotem Ćwiadczenia sÄ nagrania dĆșwiÄkowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczÄtowanym opakowaniu, jeĆŒeli opakowanie zostaĆo otwarte po dostarczeniu;
d. w ktĂłrej przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedĆug specyfikacji konsumenta lub sĆuĆŒÄ ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
8) Klient moĆŒe w kaĆŒdej chwili wypowiedzieÄ UmowÄ na korzystanie z Serwisu poprzez usuniÄcie Konta, przy czym usuniÄcie Konta rĂłwnoznaczne jest z rozwiÄ zaniem Umowy Licencyjnej na korzystanie z ProduktĂłw Cyfrowych oraz z utratÄ dostÄpu i moĆŒliwoĆci korzystania z ProduktĂłw Cyfrowych.
§ 15. WĆASNOĆÄ INTELEKTUALNA USĆUGODAWCY.
1) MateriaĆy UsĆugodawcy jak i zawartoĆÄ Strony Internetowej na ktĂłre skĆadajÄ
siÄ w szczegĂłlnoĆci, lecz niewyĆÄ
cznie: teksty, grafika, logotypy, efekty dĆșwiÄkowe, materiaĆy wideo, zarejestrowane znaki towarowe oraz kompilacja, ukĆad, a takĆŒe wyglÄ
d Strony Internetowej, bÄ
dĆș teĆŒ oprogramowanie zapewniajÄ
ce jej dziaĆanie stanowiÄ
przedmiot praw autorskich lub praw wĆasnoĆci przemysĆowej przysĆugujÄ
cych UsĆugodawcy i podlegajÄ
ochronie prawnej.
2) KorzystajÄ
c ze Strony Internetowej, jak i uzyskujÄ
c dostÄp do treĆci chronionych w ramach Ćwiadczonych za poĆrednictwem Serwisu UsĆug, Klient zobowiÄ
zany jest przestrzegaÄ Regulamin, powszechnie obowiÄ
zujÄ
ce przepisy prawa i nie podejmowaÄ dziaĆaĆ stanowiÄ
cych naruszenie praw wĆasnoĆci intelektualnej.
3) Klient umieszczajÄ
c Dane (zwĆaszcza teksty, fotografie i grafiki) zobowiÄ
zany jest nie naruszaÄ praw wyĆÄ
cznych, w tym praw autorskich i praw wĆasnoĆci przemysĆowej UsĆugodawcy lub innych podmiotĂłw. Klient ponosi caĆkowitÄ
odpowiedzialnoĆÄ za naruszenie tych praw oraz za wszelkie szkody tym wyrzÄ
dzone.
4) Klient poprzez umieszczenie w ramach Serwisu (w tym na Stronie Internetowej) swoich komentarzy oraz recenzji na temat UsĆug wyraĆŒa zgodÄ na wykorzystywanie przez UsĆugodawcy tych komentarzy i recenzji, w tym rĂłwnieĆŒ na ich rozpowszechnianie w celach promocyjnych i reklamowych Serwisu.
§ 16. WYPOWIEDZENIE UMOWY I ZABLOKOWANIE KONTA KLIENTA
1) UsĆugodawca jest uprawniony do Zablokowania dostÄpu Klienta do UsĆug Serwisu w przypadku dziaĆania przez Klienta na szkodÄ UsĆugodawcy lub innych KlientĂłw, naruszenia przez Klienta przepisĂłw prawa lub postanowieĆ Regulaminu a takĆŒe, gdy Zablokowanie dostÄpu do UsĆug Serwisu jest uzasadnione wzglÄdami bezpieczeĆstwa – w szczegĂłlnoĆci dziaĆaniami hakerskimi. Zablokowanie dostÄpu do UsĆug z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbÄdny do rozwiÄ
zania kwestii stanowiÄ
cej podstawÄ Zablokowania dostÄpu do UsĆug.
2) UsĆugodawca zawiadomi Klienta o zamiarze Zablokowania dostÄpu do UsĆug Serwisu z wyprzedzeniem 5 dni roboczych drogÄ
elektronicznÄ
wysyĆajÄ
c na adres podany przez Klienta wezwanie do zaprzestania lub usuniÄcia naruszenia, bÄ
dĆș wskazania okolicznoĆci ĆwiadczÄ
cych o tym, ĆŒe Klient nie ponosi za nie odpowiedzialnoĆci.
3) W przypadku nie usuniÄcia naruszeĆ, o ktĂłrych mowa w ust. 1 oraz niewskazania wiarygodnych okolicznoĆci ĆwiadczÄ
cych o tym, ĆŒe Klient nie ponosi odpowiedzialnoĆci za naruszenie, w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomoĆci e-mail o ktĂłrej mowa w ust. 2, UsĆugodawca moĆŒe usunÄ
Ä Konto Klienta, a takĆŒe poprzez usuniÄcie Konta Klienta wypowiedzieÄ umowÄ na korzystanie z Konta i UsĆug z nim zwiÄ
zanych, w tym Umowy Licencyjnej na korzystanie z Publikacji Cyfrowych.
§ 17. REKLAMACJE I ROZSTRZYGANIE SPORĂW.
1) W przypadku niewykonania lub nienaleĆŒytego wykonania UsĆug lub nierealizowania ich zgodnie z Regulaminem, Klient ma prawo zĆoĆŒenia reklamacji bezpoĆrednio do UsĆugodawcy.
2) Wszelkie reklamacje dotyczÄ
ce funkcjonowania Serwisu oraz problemy z korzystaniem z UsĆug naleĆŒy zgĆaszaÄ drogÄ
elektronicznÄ
na adres e-mail: kontakt@mariaromanowska.pl z podaniem opisu reklamacji i przyczyn jej zgĆoszenia oraz podaniem danych identyfikujÄ
cych Klienta wnoszÄ
cego reklamacjÄ.
3) Z zakresu reklamacji wyĆÄ
czone sÄ
wady, usterki i nieprawidĆowoĆci zwiÄ
zane z korzystaniem z UsĆug wynikajÄ
ce z:
a. bĆÄdĂłw lub pomyĆek Klienta,
b. nieprawidĆowego funkcjonowania przeglÄ darki internetowej lub ĆÄ czy telekomunikacyjnych po stronie Klienta,
c. dziaĆalnoĆci podmiotĂłw trzecich, ktĂłre nie uczestniczÄ z inicjatywy UsĆugodawcy w Ćwiadczeniu UsĆug za poĆrednictwem Serwisu.
4) JeĆŒeli podane w reklamacji informacje wymagajÄ
uzupeĆnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji UsĆugodawca zwraca siÄ do Klienta skĆadajÄ
cego reklamacjÄ o ich uzupeĆnienie.
5) UsĆugodawca rozpatruje reklamacjÄ w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku koniecznoĆci uzupeĆnienia reklamacji, termin ten liczy siÄ od dnia dostarczenia uzupeĆnionej reklamacji.
6) OdpowiedĆș na reklamacjÄ zawierajÄ
ca sposĂłb jej rozpatrzenia, zostanie wysĆana wyĆÄ
cznie na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. W szczegĂłlnie uzasadnionych przypadkach, w tym na wyraĆșnÄ
proĆbÄ Klienta, UsĆugodawca wysyĆa odpowiedĆș na reklamacjÄ na inny adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta lub w formie pisemnej na wskazany przez Klienta adres do korespondencji. OdpowiedĆș na reklamacjÄ zawierajÄ
ca sposĂłb jej rozpatrzenia moĆŒe teĆŒ byÄ udzielona przez UsĆugodawcÄ lub jego przedstawiciela bezpoĆrednio Klientowi drogÄ
telefonicznÄ
.
7) W terminie 14 dni od dnia udzielenia przez UsĆugodawcÄ odpowiedzi na zĆoĆŒonÄ
reklamacjÄ, Klient wskazuje czy akceptuje przedstawionÄ
propozycjÄ rozpatrzenia tej reklamacji. Niedotrzymanie tego terminu przez Klienta uprawnia UsĆugodawcÄ do uznania drogi postÄpowania reklamacyjnego za wyczerpanÄ
i przyjÄcia udzielonej odpowiedzi na reklamacjÄ za ostatecznÄ
.
8) Konsumentowi przysĆuguje prawo rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeĆ:
1. poprzez dziaĆania mediacyjne wojewĂłdzkich inspektorĂłw inspekcji handlowej,
2. przed staĆymi polubownymi sÄ dami konsumenckimi przy wojewĂłdzkich inspektorach inspekcji handlowej.
9) DziaĆania mediacyjne okreĆlone w ust.8 dostÄpne sÄ
po zĆoĆŒeniu wniosku przez Konsumenta do wĆaĆciwego wojewĂłdzkiego inspektora inspekcji handlowej lub wĆaĆciwego staĆego polubownego sÄ
du konsumenckiego.
10) W przypadku braku akceptacji Klienta odnoĆnie propozycji rozpatrzenia reklamacji, o ktĂłrej mowa w ust. 7, i podania przez Klienta przyczyn odmowy tej akceptacji, w terminie tam okreĆlonym – UsĆugodawca ponownie rozpatruje reklamacjÄ w terminie 7 dni. OdpowiedĆș UsĆugodawcy na reklamacjÄ po upĆywie tego terminu jest ostateczna.
§ 18. ODPOWIEDZIALNOĆÄ.
1) UsĆugodawca jest uprawniony do przerw lub zakĆĂłceĆ w Ćwiadczeniu UsĆug Serwisu i udostÄpnianiu Serwisu, jeĆli ich powodem jest:
a) modyfikacja, modernizacja, rozbudowa lub konserwacja systemu teleinformatycznego lub oprogramowania UsĆugodawcy;
b) siĆa wyĆŒsza, dziaĆania lub zaniechania osĂłb trzecich (dziaĆania niezaleĆŒne od UsĆugodawcÄ).
2) O przerwach technicznych i czasie ich trwania UsĆugodawca bÄdzie w miarÄ moĆŒliwoĆci informowaĆ poprzez dostÄpne mu Ćrodki, w szczegĂłlnoĆci poprzez umieszczanie komunikatĂłw na Stronie Internetowej Serwisu.
3) UsĆugodawca nie ponosi odpowiedzialnoĆci za niewykonanie lub nienaleĆŒyte wykonywanie przez Klienta obowiÄ
zkĂłw wynikajÄ
cych z powszechnie obowiÄ
zujÄ
cych przepisĂłw prawa.
4) UsĆugodawca nie ponosi odpowiedzialnoĆci za niewykonanie lub nienaleĆŒyte wykonywanie UsĆug, jeĆŒeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczegĂłlnoĆci operatorĂłw telekomunikacyjnych, dostawcĂłw ĆÄ
czy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej, podmiotĂłw zajmujÄ
cych siÄ Ćwiadczeniem usĆug pocztowych, przewozowych, kurierskich, itp). UsĆugodawca ponosi jednak odpowiedzialnoĆÄ jak za wĆasne dziaĆanie lub zaniechanie za dziaĆania lub zaniechania osĂłb, z ktĂłrych pomocÄ
UsĆugi wykonuje, jak rĂłwnieĆŒ osĂłb, ktĂłrym wykonanie UsĆug powierza.
5) UsĆugodawca nie ponosi odpowiedzialnoĆci za niemoĆŒnoĆÄ lub utrudnienia w korzystaniu z Serwisu, wynikajÄ
ce z przyczyn leĆŒÄ
cych po stronie Klienta, w szczegĂłlnoĆci w przypadku podania przez Klienta bĆÄdnych danych, czy za utratÄ przez Klienta lub wejĆcie w posiadanie przez osoby trzecie (niezaleĆŒnie od sposobu) Loginu lub HasĆa. UsĆugodawca zapewnia moĆŒliwoĆÄ odzyskania HasĆa przez Klienta. UsĆugodawca odpowiada jednak, jeĆli utrata przez Klienta lub wejĆcie w posiadanie jego Loginu/i lub HasĆa przez osoby trzecie nastÄ
piĆo z przyczyn zawinionych przez UsĆugodawcÄ lub z przyczyn, za ktĂłre UsĆugodawca ponosi odpowiedzialnoĆÄ.
6) UsĆugodawca nie ponosi odpowiedzialnoĆci za problemy techniczne bÄ
dĆș ograniczenia techniczne wystÄpujÄ
ce na sprzÄcie komputerowym, z ktĂłrego korzysta Klient (niewĆaĆciwe, nieaktualne oprogramowanie do odtwarzania plikĂłw multimedialnych, blokady (firewalle), programy antywirusowe i inne), ktĂłre mogÄ
ograniczyÄ lub uniemoĆŒliwiÄ Klientowi dostÄp do UsĆug w Serwisie.
7) UsĆugodawca nie ponosi odpowiedzialnoĆci z tytuĆu szkĂłd spowodowanych dziaĆaniami lub zaniechaniami KlientĂłw, w szczegĂłlnoĆci za korzystanie przez nich z Serwisu w sposĂłb niezgodny z obowiÄ
zujÄ
cymi przepisami prawa lub Regulaminem.
8) UsĆugodawca nie ponosi odpowiedzialnoĆci za treĆÄ i poprawnoĆÄ danych oraz informacji wprowadzonych przez Klienta do Serwisu, jak rĂłwnieĆŒ za treĆÄ i poprawnoĆÄ danych oraz informacji wprowadzonych przez Klienta do generowanych z wykorzystaniem Serwisu Formularzy.
9) UsĆugodawca ponosi odpowiedzialnoĆÄ wzglÄdem Klienta niebÄdÄ
cego Konsumentem w granicach rzeczywistej straty poniesionej (damnum emergens) przez Klienta.
10) W przypadku, gdy niewykonanie lub nienaleĆŒyte wykonanie ktĂłrejkolwiek z UmĂłw stanowi zarazem czyn niedozwolony, odpowiedzialnoĆÄ UsĆugodawcy wobec Klienta niebÄdÄ
cego Konsumentem ogranicza siÄ wyĆÄ
cznie do odpowiedzialnoĆci kontraktowej, okreĆlonej w Regulaminie.
11) WyĆÄ
cznym ĆșrĂłdĆem zobowiÄ
zaĆ UsĆugodawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzglÄdnie obowiÄ
zujÄ
ce przepisy prawa.
§ 19. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1) UsĆugodawca jako administrator danych osobowych zobowiÄ
zuje siÄ podjÄ
Ä wszelkie konieczne Ćrodki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagroĆŒenia, w celu zapewnienia bezpieczeĆstwa wszystkich danych i treĆci przekazywanych przez Klienta w zwiÄ
zku z korzystaniem przez niego z Serwisu.
2) Dane osobowe KlientĂłw przetwarzane sÄ
zgodnie z postanowieniami RozporzÄ
dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osĂłb fizycznych w zwiÄ
zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepĆywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) [zwanej dalej: âUstawÄ
â].
3) Klient, ktĂłry dokonaĆ rejestracji w ramach Serwisu ma prawo wglÄ
du do swoich danych, do ich korekty oraz ĆŒÄ
dania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane moĆŒna przeglÄ
daÄ oraz zmieniaÄ po zalogowaniu do Serwisu, w ramach indywidualnego Konta Klienta lub poprzez kontakt z UsĆugodawcÄ
pod adresem e-mail: kontakt@mariaromanowska.pl
4) SzczegĂłĆowe zasady dotyczÄ
ce przetwarzania danych osobowych KlientĂłw zawiera POLITYKA PRYWATNOĆCI I COOKIES znajdujÄ
ca siÄ na Stronach Internetowych Serwisu.
§ 20. POSTANOWIENIA KOĆCOWE.
1) Niniejszy Regulamin obowiÄ
zuje od dnia 20 stycznia 2021 r.
2) UsĆugodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w kaĆŒdym czasie. MoĆŒe ona byÄ spowodowana w szczegĂłlnoĆci zmianami obowiÄ
zujÄ
cego prawa, rozwojem technologii internetowych, zmianami zasad korzystania z UsĆug lub z Serwisu.
3) O treĆci zmiany Regulaminu Klient zostanie powiadomiony przez UsĆugodawcÄ najpĂłĆșniej na miesiÄ
c przed jej wprowadzeniem, poprzez umieszczenie przez UsĆugodawcÄ na gĆĂłwnej Stronie Internetowej Serwisu wiadomoĆci o zmianie Regulaminu, zawierajÄ
cej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na gĆĂłwnej Stronie Internetowej Serwisu przez co najmniej 14 dni.
4) W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umĂłw o charakterze ciÄ
gĆym (np. Ćwiadczenie UsĆugi Elektronicznej â Konto) zmieniony regulamin wiÄ
ĆŒe Klienta, jeĆŒeli zostaĆy zachowane wymagania okreĆlone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest UsĆugobiorca zostaĆ prawidĆowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedziaĆ umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowaĆa wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opĆat lub podwyĆŒszeniem obecnych Klient bÄdÄ
cy konsumentem ma prawo odstÄ
pienia od umowy.
5) W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umĂłw o innym charakterze niĆŒ umowy ciÄ
gĆe (np. Umowa SprzedaĆŒy) zmiany Regulaminu nie bÄdÄ
w ĆŒaden sposĂłb naruszaÄ praw nabytych KlientĂłw przed dniem wejĆcia w ĆŒycie zmian Regulaminu, w szczegĂłlnoĆci zmiany Regulaminu nie bÄdÄ
miaĆy wpĆywu na juĆŒ skĆadane lub zĆoĆŒone ZamĂłwienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy SprzedaĆŒy.
6) Nie stanowi zmiany Regulaminu: zmiana zawartych w nim danych teleadresowych dotyczÄ
cych UsĆugodawcy ani zmiana danych UsĆugodawcy wynikajÄ
ca ze zmiany formy prawnej prowadzenia przez niego dziaĆalnoĆci.
7) JeĆŒeli jakakolwiek czÄĆÄ Regulaminu okaĆŒe siÄ niewaĆŒna lub nieskuteczna w Ćwietle przepisĂłw obowiÄ
zujÄ
cego prawa naleĆŒy tÄ czÄĆÄ interpretowaÄ w taki sposĂłb, by byĆa ona zgodna z prawem wĆaĆciwym i odzwierciedlaĆa w najbardziej zbliĆŒonym jak to moĆŒliwe zakresie intencje danego zapisu. PozostaĆe czÄĆci Regulaminu pozostajÄ
w peĆnej mocy i sÄ
w peĆni skuteczne.
8) UsĆugodawca ma rĂłwnieĆŒ prawo podjÄ
Ä decyzjÄ o zaprzestaniu lub zawieszeniu Ćwiadczenia UsĆug. W takim przypadku poinformuje KlientĂłw, zamieszczajÄ
c na Stronie Internetowej Serwisu stosownÄ
informacjÄ. Zaprzestanie lub zawieszenie Ćwiadczenia UsĆug moĆŒe nastÄ
piÄ po upĆywie co najmniej 30 dni od dnia zamieszczenia w/w informacji.
9) W razie zmiany lub uniewaĆŒnienia ktĂłregokolwiek z postanowieĆ niniejszego Regulaminu decyzjÄ
kompetentnego organu lub sÄ
du, pozostaĆe jego postanowienia pozostajÄ
w mocy i wiÄ
ĆŒÄ
UsĆugodawcÄ oraz Klienta.
10) Prawem wĆaĆciwym dla rozstrzygania wszelkich sporĂłw powstaĆych na gruncie niniejszego Regulaminu lub Umowy jest prawo polskie. Wszelkie spory powstaĆe na gruncie niniejszego Regulaminu lub Umowy, ktĂłrych Stronom nie uda siÄ w pierwszej kolejnoĆci rozwiÄ
zaÄ ugodowo, podlegajÄ
nastÄpnie rozstrzygniÄciu przez sÄ
d powszechny wĆaĆciwy miejscowo dla siedziby UsĆugodawcy, a w odniesieniu do konsumentĂłw, sÄ
d powszechny wĆaĆciwy zgodnie z ogĂłlnymi zasadami okreĆlonymi przepisami ustawy z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postÄpowania cywilnego.
ZAĆÄCZNIK NUMER 1 DO REGULAMINU:
WZĂR FORMULARZA ODSTÄPIENIA OD UMOWY â kliknij w ten link aby pobraÄ zaĆÄ cznik, w przypadku chÄci odstÄ pienia od umowy pobierz, wypeĆnij i odeĆlij